Beantwoord

Samenvoegen van meerdere accounts

• 7 oktober 2016
  • 6 reacties
  • 414 Bekeken

In de t-mobile app staat dat je verschillende accounts kunt samenvoegen. Hoe werkt dit Ik heb een mobiele telefoon en een tablet met een 09 nummer
icon

Beste antwoord door David 10 oktober 2016, 09:35

Hey Omis,

Welkom op ons forum! :)

Er is denk ik wat verwarring over het toevoegen van accounts in je My T-Mobile App. Je kunt deze niet samenvoegen, maar je kunt wel nummers toevoegen. Bij samenvoegen denk ik zelf meer aan 2 telefoonnummers onder 1 inlog en bundelen van T-Mobile Extra punten. Dit is niet mogelijk, omdat je telefoonnummer gekoppeld is aan je klantnummer en daar kun je slechts één account aan koppelen.

Je kunt dus wel meerdere telefoonnummers in je My T-Mobile App plaatsen, zodat je alles bij de hand hebt. Het aanmaken van aparte accounts is dus de goede stap, heb je deze ook al allebei in je app toegevoegd?

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb voor beide toestellen een apart account aangemaakt
Reputatie 7
Badge +20
Hey Omis,

Welkom op ons forum! :)

Er is denk ik wat verwarring over het toevoegen van accounts in je My T-Mobile App. Je kunt deze niet samenvoegen, maar je kunt wel nummers toevoegen. Bij samenvoegen denk ik zelf meer aan 2 telefoonnummers onder 1 inlog en bundelen van T-Mobile Extra punten. Dit is niet mogelijk, omdat je telefoonnummer gekoppeld is aan je klantnummer en daar kun je slechts één account aan koppelen.

Je kunt dus wel meerdere telefoonnummers in je My T-Mobile App plaatsen, zodat je alles bij de hand hebt. Het aanmaken van aparte accounts is dus de goede stap, heb je deze ook al allebei in je app toegevoegd?

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 🙂
Dank je wel voor je berichtje David. Ik heb inderdaag twee accounts aangemaakt maar weet niet hoe ik ze kan toevoegen in de app. Ik hoop dat je me daar antwoord op kan geven.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Omis,

Als je inlogt zie je het in sommige gevallen al bovenaan in de My T-Mobile App. Dit is wel afhankelijk van welke banners er op dat moment via de app getoond worden. Het is dus niet altijd zeker dat dit ook daadwerkelijk het geval is.

Je kunt ook naar je instellingen gaan, als je dan op de 2 pijltjes klikt naast je telefoonnummer kom je in een tweede menu. Hier staat de optie 'Voeg account toe' en vanaf daar kun je dan verder met het toevoegen van een tweede nummer. :)

Laat je weten of het gelukt is?
Het is gelukt!!! Je bent fantastisch David. Dank je wel.
Reputatie 7
Badge +20
Goed om te lezen! Bedankt voor je lovende woorden. 😃

Reageer