Beantwoord

Sms'en via My T-Mobile

Hallo, wanneer kan ik weer smsen via internet ? Grtn
icon

Beste antwoord door Amy 28 juni 2016, 07:28

Hey Mels,

Welkom op het forum. Goed dat je jouw vraag hier stelt. :)

Bedoel je via My T-Mobile? Deze optie is momenteel niet meer beschikbaar. Sorry, dit is waarschijnlijk niet het antwoord waar je op gehoopt had.

Als je verder nog vragen hebt laat je het dan aan ons weten?
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Mels,

Welkom op het forum. Goed dat je jouw vraag hier stelt. :)

Bedoel je via My T-Mobile? Deze optie is momenteel niet meer beschikbaar. Sorry, dit is waarschijnlijk niet het antwoord waar je op gehoopt had.

Als je verder nog vragen hebt laat je het dan aan ons weten?
Goedemorgen,

Ja, ik bedoel smsen via T-Mobile, wanneer is die functie wel weer beschikbaar ?
Alvast bedankt.

Mvg
Reputatie 6
Badge +16
Hi Mels,

Het lijkt erop dat deze voorlopig niet beschikbaar zal zijn.

Wat was voor jou de reden om via My T-Mobile te sms'en in plaats van via je telefoon? Ik ben erg benieuwd. 🙂
Dat is jammer, ik gebruik dat altijd als ik op het werk ben... (dan zit ik niet de hele tijd met mn telefoon in de hand).... Zou fijn zijn als deze functie wel weer beschikbaar komt...
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mels,

Begrijpelijk, maar helaas heb ik op het moment geen update voor je. De dienst lijkt op korte termijn niet terug te komen.

Ik weet niet hoe streng ze op je werk zijn, maar wellicht is de desktopversie van WhatsApp een optie voor je?
Dat is jammer, ik gebruik dat altijd als ik op het werk ben... (dan zit ik niet de hele tijd met mn telefoon in de hand).... Zou fijn zijn als deze functie wel weer beschikbaar komt...
Alvast bedankt.

Mis het ook erg met mijn vingers op zo'n klein telefoon toetsenscherm. Kies daarom (sorry T-Mobile maar jullie vragen er om) maar voor WhatsApp. Dat kan wel vanaf de PC gaat lekker vlot en ook nog met spellingscontrole.
Dus T-Mobile gauw een oplossing bieden !
Reputatie 6
Badge +17
Hoi OudeKerk,

Slim dat je nu gebruik maakt van Web WhatsApp! Ik gebruik het zelf ook regelmatig, persoonlijk vind ik het erg prettig werken. Het sms'en via My T-Mobile zal naar verwachting op korte termijn niet terugkomen. Het is uitgezet, omdat hier misbruik van werd gemaakt. Maar Web WhatsApp is een goed alternatief toch? Of mis je daar iets aan?

Mocht er een update zijn over het sms'en via My T-Mobile, dan zullen we dat uiteraard hier op het forum delen!
Hoe kan ik (net als voorheen bij andere provider) sms-berichten versturen en ontvangen via mijn vaste telefoonlijn ? Deze optie werkt hier nog steeds niet. Zou het wel graag willen hebben.Ik gebruik de Siemens Gigaset telefoon. Dank voor de oplossing. Groeten, Johannes
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @johannesv,

Bij My T-Mobile en My T-Mobile bieden we deze optie niet aan. Vroeger hebben we dit wel gehad bij Mobiel, maar ook dat is al geruime tijd offline. Ik heb hierin ook geen alternatief voor je. Bij de mobiele abonnementen die we op dit moment aanbieden zit onbeperkt SMS'en sowieso inbegrepen, maar bij de vaste aansluiting hebben we hier geen optie voor.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het natuurlijk graag van je!
David, veel dank voor je antwoord.
Groeten van Johannes

Reageer