Beantwoord

Spaarpunten

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
Beste Moderator,
1-3 loopt mijn contract bij T-mobile af. Voor die tijd wil ik graag mijn spaarpunten inwisselen, echter komt ik voor het gewenste product (de duplo taartjes voor mijn dochter) 5 spaarpunten tekort! ik sta nu op 2095 en heb er 2100 nodig....

Ga ik voor het einde van mijn contract die 5 punten nog bijelkaar krijgen en zo ja...is dit dan niet te laat om mijn punten nog in te wisselen, want mijn abonnement is dan immers verlopen..
icon

Beste antwoord door Ysammar 24 februari 2014, 16:09

@c83, welkom bij de T-Mobile Community!

Normaliter is dit niet de bedoeling maar omdat je wat leuks wilt bestellen voor je dochter heb ik 5 spaarpunten bijgeschreven. 🙂

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Op het moment dat je abonnement stopt dan komen de T-Mobile extra punten te vervallen. Ontvang je nog een factuur voor 1 maart dan heb je kans dat die punten nog bijgeboekt worden. Dan kun je de duplo taartjes nog bestellen.

Zal je topic doorgeven aan een moderator aangezien 1 maart al om de hoek is. Misschien kunnen hun wat betekenen voor je.
Reputatie 4
Badge +3

Normaliter is dit niet de bedoeling maar omdat je wat leuks wilt bestellen voor je dochter heb ik 5 spaarpunten bijgeschreven. 🙂

Normaliter is dit niet de bedoeling maar omdat je wat leuks wilt bestellen voor je dochter heb ik 5 spaarpunten bijgeschreven. :)

Wat geweldig lief!! dank je wel!!! 
Reputatie 4
Zo zijn wij! 😉

Reageer