Beantwoord

T-Mobile account afmelden

• 26 november 2018
  • 1 reactie
  • 1756 Bekeken

Dag,
Vanaf vandaag ben ik overgestapt naar T-Mobile zakelijk, dus heb ik een nieuw abbonement. Ik heb wel mijn eigen nummer gehouden (ik was al klant bij T-Mobile). Nu wilde ik dus inloggen op mijn T-Mobile app met mijn vorige MTM account maar dan geeft hij weer dat ik hier geen toegang meer tot heb (omdat mijn vorige contract dus verlopen is). Vandaar dat ik ook een vraag stel via een account zonder dat deze ook gekoppeld is aan een MTM account.

Nu heb ik dus al wat research gedaan en moet ik dus mijn vorige MTM account laten verwijderen zodat ik mijn nummer opnieuw kan registreren.

Zouden jullie dan mijn account willen verwijderen (als dit mogelijk is, omdat ik dus niet ben ingelogd met een MTM account).

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door David 27 november 2018, 10:23

Hey Rachelllo,

Top dat je alvast wat vooronderzoek hebt gedaan!

Zou je mij een privébericht (via mijn profiel) kunnen sturen met daarin jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan ga ik zo snel mogelijk aan de slag voor je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Rachelllo,

Top dat je alvast wat vooronderzoek hebt gedaan!

Zou je mij een privébericht (via mijn profiel) kunnen sturen met daarin jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan ga ik zo snel mogelijk aan de slag voor je!

Reageer