Beantwoord

t-mobile account zonder sms

Helaas ben ik laatst op mijn werk mijn telefoon verloren en deze is niet meer terug gevonden. Ik was echter al aan het kijken voor een nieuwe (prepaid) telefoon en wilde deze binnenkort kopen, maar hiervoor wilde ik eerst een nieuwe simkaart met nummerbehoud aanvragen (mijn oude paste er namelijk niet meer in)

Om een dit te doen moet ik echter een account aanmaken en krijg ik een sms verificatie. Maar gezien mijn telefoon dus kwijt is kan ik deze sms niet ontvangen. Is er een manier om een account aan te maken zonder sms-verificatie?
icon

Beste antwoord door David 26 november 2018, 13:03

Hi Sanne,

Wat zonde van de telefoon zeg! Hopelijk had je een back-up van je gegevens en bestanden?

We willen natuurlijk altijd dolgraag helpen waar mogelijk, maar in dit geval moet ik je toch even doorverwijzen. Voor het activeren van een account wordt namelijk een verificatiecode verzonden en die is beperkt houdbaar, via de Community werkt dit dus niet. Je kunt daarom telefonisch contact met ons opnemen, dan gaan mijn vriendelijke collega's je verder helpen!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Even wachten tot er een moderator reageert. Wellicht hebben ze een alternatieve oplossing.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sanne,

Wat zonde van de telefoon zeg! Hopelijk had je een back-up van je gegevens en bestanden?

We willen natuurlijk altijd dolgraag helpen waar mogelijk, maar in dit geval moet ik je toch even doorverwijzen. Voor het activeren van een account wordt namelijk een verificatiecode verzonden en die is beperkt houdbaar, via de Community werkt dit dus niet. Je kunt daarom telefonisch contact met ons opnemen, dan gaan mijn vriendelijke collega's je verder helpen!

Reageer