Beantwoord

T-mobile App geeft ander factuurbedrag

• 17 november 2017
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

De my T-Mobile app geeft een ander totaal bedrag aan als het factuurbedrag dat in rekening gebracht wordt.
De 'stel samen en stel bij'- staat wordt niet opgeteld in de app. Waarom is dit?
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 november 2017, 10:14

Hoi DaphneS,

Ik heb direct even meegekeken en ik zie wel het juiste overzicht:

Ik maak uiteraard gebruik van de webbrowser. Zie jij het daarin ook zoals het hoort? Kun je eens opnieuw uit- en inloggen op de mobiele applicatie?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi DaphneS,

Ik heb direct even meegekeken en ik zie wel het juiste overzicht:

Ik maak uiteraard gebruik van de webbrowser. Zie jij het daarin ook zoals het hoort? Kun je eens opnieuw uit- en inloggen op de mobiele applicatie?
Hi Jaimy, dank voor je bericht. Na uit- en inloggen blijf ik op de app €35,50 als totaalbedrag zien zoals eerder in bijgevoegde foto. Op de webbrowser zie ik inderdaad €45,50 staan. Het gaat mij er om dat het onduidelijk is en dat dit wellicht aangepast kan worden in de app?
Gr. Daphne
Reputatie 7
Badge +20
Hi Daphne,

Zou je eens de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren? Krijg je dan wel het juiste bedrag te zien? Je moet namelijk wel uitkomen op €45,50.

Ik ben benieuwd het dan wel goed staat.
Hi Hajar,

De app heb ik meerdere keren verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar ik blijf hetzelfde zien.(€35,50)
Reputatie 7
Badge +20
Hi DaphneS,

Van welk toestel maak jij gebruik en van welke My T-Mobile app versie? Heb je geprobeerd de My T-Mobile app te updaten? Zou je anders een screenshot mee kunnen sturen? Dan zet ik dit voor je door naar onze app ontwikkelaars!

Reageer