Beantwoord

T-Mobile app: inloggen onmogelijk

• 20 december 2018
  • 6 reacties
  • 1229 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Goedendag, heb sinds 1 week een andere telefoon en kan met de geïnstalleerde T-Mobile app niet meer inloggen, hij activeert dan via de browser de inlogvelden en daar kan ik vanalles inviullen wat ik wil, maar kom niet verder.

Een paar feitjes:
  • Het is dezelfde telefoon als hiervoor (OnePlus 6T), en met die voorgaande telefoon heb ik nooit problemen ondervonden, kan me dus niet voorstellen dat het daar aan ligt...
  • Probeer ik het via de pc/laptop/mac kan ik gewoon via de website inloggen, dus de inloggegevens zijn juist...
  • heb via de telefoon al een aantal keren geprobeerd om via de optie nieuw wachtwoord in te loggen, maar ook dat werkt niet, het lijkt ergens in de software te zitten, maar waar?
Hoop dat iemand me kan helpen, mits ie werkt natuurlijk is de app best handig vind ik... Alvast bedankt!

Mvg!
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 december 2018, 13:43

Hoi MEvdB,

Vind je het goed als ik jouw My T-Mobile account even verwijder, zodat je een nieuwe aan kunt maken? Er wordt dan niks verwijderd in jouw profiel zelf hoor, het is echt alleen het opnieuw aanmaken van My T-Mobile. Het klinkt wat omslachtig, maar dit verhelpt vaak de problemen met het inloggen in de app. Laat mij maar weten of dat oké is en dan ga ik het regelen!

,
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi MEvdB,

Vind je het goed als ik jouw My T-Mobile account even verwijder, zodat je een nieuwe aan kunt maken? Er wordt dan niks verwijderd in jouw profiel zelf hoor, het is echt alleen het opnieuw aanmaken van My T-Mobile. Het klinkt wat omslachtig, maar dit verhelpt vaak de problemen met het inloggen in de app. Laat mij maar weten of dat oké is en dan ga ik het regelen!

,
Prima, alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Top, ik heb jouw account verwijderd. Je kunt nu een nieuwe aanmaken! Ik hoop dat dat het probleem oplost. Zo niet, geef dan vooral weer een gil, dan gaan we er verder voor je achteraan!
Dag Jaimy, bedankt, maar helaas werkt het niet, het probleem zit 'm volgens mij echt in de app zelf, heb nog nooit dergelijke problemen gehad en ook andere apps leveren geen enkel probleem op, alleen die van T-M dus...), heb de app wederom gedeinstalleerd en daarna weer geinstalleerd, heb de app gestart en via die app een nieuw account aangemaakt, werd toen doorgelinkt naar de website, ontving een sms je met een link, heb deze aangeklikt waarmee mijn account werd bevestigd, ik ik via de website werd inlgelogd (dat kon al en kan dus nog steeds). Uiteraard ging het me om toegang via de app, toen ik deze weer terughaalde in het scherm was ie blijven hangen in het bevestigingsscherm waarin staat dat ik een sms krijg ter verificatie, verder dan dit scherm ging ie dus niet. Daarna heb ik de app aangesloten en 'm weer gestart en heb me proberen aan te melden. Voor het inloggen schakelt ie dan ook nu weer (deed ie ook al in de vorige versie) naar de website en geeft dan een foutmelding en komt dan weer terug in hetzelfde inlogscherm... Heel jammer dit, hoop dat er een andere work around is voor dit probleem?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @MEvdB,

Dan gaan we dit doorzetten naar de afdeling die over de My T-Mobile App gaat! Zou je kunnen aangeven welke softwareversie er op jouw telefoon staat? Het is sowieso aan te raden om ervoor te zorgen dat dit de laatste versie is.

We zien jouw reactie graag tegemoet!
Dag David bedankt, heb e.e.a. inmiddels opgelost:
  • niet thuis inloggen maar extern
  • daar kennelijk beter 4G bereik?
  • toen kwam een inlegvenster in beeld (had ik niet eerder gehad) om te kiezen tussen normaal inloggen en automatisch inloggen via herkenning mobiele nummer van T-M (nieuwe functionaliteit bij de geactualiseerde app?)
  • heb toen gekozen voor de automatische herkenning optie
  • en daarmee lukt het (ook op mijn thuisadres)...
Volgens mij dus duidelijk een gevalletje: bug in de vernieuwde software...

Reageer