Beantwoord

T-Mobile app prepaid bundel kopen

• is een Top Poster
  • 5 reacties
Kan ik in de T-Mobile app (Android) een prepaidbundel kopen? Ik zie deze optie nergens maar misschien kijk ik erover heen.
icon

Beste antwoord door Hajar 13 september 2017, 09:22

Hoi Sjoep,

Ik heb uiteindelijk zelf uitgetest met een PrePaid simkaart en het is inderdaad nog niet mogelijk om via de app een bundel te kopen. Via de webversie moet het wel lukken.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Sjoep,

Dat is inderdaad mogelijk. De internet- en unit-bundels kun je online aanschaffen via iDEAL of rechtstreeks via je PrePaid-tegoed. Van het PrePaid-tegoed dat je krijgt van T-Mobile kun je geen bundels activeren. Als je internet- of unit-bundel op is voor het einde van de periode, kun je een nieuwe bundel kopen via de internetpagina op je mobiel waar je automatisch op terecht komt als je wilt gaan internetten en geen internet keuze hebt gemaakt. Of je kan de bundels ook kopen via sms of My T-Mobile . Je ziet in My T-Mobile staan ''internet bundel kopen''.

Laat je even weten of het lukt?
Ik zie het nergens staan in de T-Mobile app voor Android. Je geeft aan dat het mogelijk is maar alleen aanwijzingen voor opties buiten de T-Mobile app.
Reputatie 7
Badge +19
Hi Sjoep,

Als ik via de webversie op jouw My T-Mobile account kijk dan zie ik dat het wel mogelijk is. Kun je eens naar My T-Mobile en dan op internet bundel kopen klikken? Werkt dat wel? Zo niet, zou je dan een screenshot kunnen plaatsen van wat je ziet?
Webversie is geen probleem maar dat was mijn vraag ook niet. Wordt een beetje vervelend dit. Was een simpele vraag of niet?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sjoep,

Ik heb uiteindelijk zelf uitgetest met een PrePaid simkaart en het is inderdaad nog niet mogelijk om via de app een bundel te kopen. Via de webversie moet het wel lukken.

Reageer