Beantwoord

T-mobile app: verbruikstatus werkt niet?

• 6 juni 2017
  • 1 reactie
  • 185 Bekeken

Ik kan niet bij mijn verbruikstatus via de iphone6. Inloggen op de app lukt wel maar als ik dan wil zien wie ik heb gebeld/gsmst krijg ik de gegevens niet te zien. Het nummer van mijn man en dochter heb ik ook gekoppeld aan mijn app. Van mijn man krijg ik wel de gegevens te zien en van mijn dochter niet. Dit is sinds de laatste update van de app.
icon

Beste antwoord door Muberra 7 juni 2017, 16:43

Hi Ppalaio,

Ik zal je helpen! :)

Goed dat je het aankaart bij ons. Je hebt in dit topic dezelfde vraag gesteld, daar heb ik gisteren antwoord op gegeven. Maar ik zal voor de zekerheid mijn antwoord voor je herhalen. Soms kan door een update de App vastlopen. Het beste wat je kan doen is de App even verwijderen en opnieuw installeren. Wil je dat even proberen? Dat zou alles moeten oplossen!

Ik hoor graag van je of het heeft geholpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hi Ppalaio,

Ik zal je helpen! :)

Goed dat je het aankaart bij ons. Je hebt in dit topic dezelfde vraag gesteld, daar heb ik gisteren antwoord op gegeven. Maar ik zal voor de zekerheid mijn antwoord voor je herhalen. Soms kan door een update de App vastlopen. Het beste wat je kan doen is de App even verwijderen en opnieuw installeren. Wil je dat even proberen? Dat zou alles moeten oplossen!

Ik hoor graag van je of het heeft geholpen!

Reageer