Beantwoord

T-Mobile app voor Windows Phone

Ik heb gezien, dat er intussen een app is voor de BlackBerry nadat al eerder de iPhone en Android zijn verschenen. Wanneer komt de Windows Phone versie?
icon

Beste antwoord door BartR 25 februari 2016, 13:32

Hoi allemaal,

op dit moment zijn we samen met onze app ontwikkelaar aan het bekijken wat het zou kosten om een Windows versie van de app te bouwen. Hierin onderzoeken we onder andere of het mogelijk is om een 'kopie' van de Android versie te maken.

We overwegen hierin ook om te beginnen met de belangrijkste functionaliteiten, en later eventueel uit te breiden naar anderen. Welke functionaliteiten zouden jullie in ieder geval willen kunnen zien in de My T-Mobile App? Verbruik, facturen?

Bekijk origineel

203 reacties

Hier nog één!!!

Sinds een maand heb ik mobiel internet en gebruik weinig data, maar wil toch graag weten hoeveel data. Het gebruik zal meer worden maar ik wil graag en beetje op de hoogte blijven. Zo ook met m'n 300 minuten maandelijks. App voor WP komt er vast wel, maar de vrag is wanneer ie komt.
hier nog een......waneer beschikbaar voor windows foon.....B.v lumia 900
Reputatie 6
Staat momenteel niet op de planning.
Staat momenteel niet op de planning.

dan gaat dat wel eens tijd worden .........Windows Phone gebruikers zitten er op te wachten
Reputatie 6
dan gaat dat wel eens tijd worden .........Windows Phone gebruikers zitten er op te wachten
Het probleem van Windows Phone gebruikers is dat ze maar een marginaal aandeel hebben op de markt dat steeds verder slinkt - as we speak. Zelfs Blackberry zit daar nog boven (is dan na lang wachten ook een app voor gekomen).
oh oke :S
lekker klantvriendelijk dan...
dus als je voor een niet doorgaanse telefoon kiest, met een systeem dat nog niet veel gebruikt word, hoef je niet te weten wat je verbruikt?
en hoef je deze optie niet te krijgen?

ik vind dat als je zo een app als provider zijnde aanbied je het voor alle systemen moet kunnen aanbieden.
en anders moet je het achter wegen laten...
maar goed dat is mijn mening.

weer een Windowsphone klant erbij die dus op deze app voor de Windowsphone wacht.
oh oke :S
lekker klantvriendelijk dan...
dus als je voor een niet doorgaanse telefoon kiest, met een systeem dat nog niet veel gebruikt word, hoef je niet te weten wat je verbruikt?
en hoef je deze optie niet te krijgen?

ik vind dat als je zo een app als provider zijnde aanbied je het voor alle systemen moet kunnen aanbieden.
en anders moet je het achter wegen laten...
maar goed dat is mijn mening.

weer een Windowsphone klant erbij die dus op deze app voor de Windowsphone wacht.

Helemaal mee eens!!!!
Als je als provider dit type toestel aanbied, mag je er toch vanuit gaan dat de apps ook voor deze toestellen werken?
Op deze manier promoot je de verkoop ook niet echt...... 😞
Reputatie 7
@allen
Zoals Bubbly al aangeeft is het aantal klanten dat gebruikt maakt van een toestel met Windows Phone OS klein in vergelijk met iOS, Android en BlackBerry. T-Mobile zou graag voor alle besturingssystemen een app willen maken maar dit is niet haalbaar gezien de kosten en de benodigde tijd die hiervoor vrijgemaakt moeten worden. Dit betekent natuurlijk niet dat we jullie zijn vergeten! Op zeer korte termijn zal je makkelijker alle informatie van My T-Mobile (en meer) kunnen bekijken via je browser met elk toestel. 🙂
weet niet uit welke gegevens jullie het halen dat er nog niet veel windos telefoons zijn,maar er zijn er al meer dan genoeg en komen er meer en meer bij ,zal zo nog meer gaan worden met de windos 8,
en zoals iets terug aangegeven staat...jullie bieden wel windos foons aan maar niet een app ervoor hoe krom kan het zijn ...:mad:
Reputatie 7
@hulsl
Wanneer je geen My T-Mobile app wilt gaan gebruiken, of deze niet beschikbaar is voor jouw toestel adviseren wij om via je mobiel My T-Mobile te bezoeken. Als je www.t-mobile.nl intypt op je smartphone word je sinds kort automatisch doorgestuurd naar m.t-mobile.nl. Deze is speciaal ontwikkeld om er op je mobiel makkelijk gebruik van te kunnen maken. Zie ook dit artikel. 🙂
Reputatie 2
Is de t mobile app nu inmiddels ook beschikbaar de nokia telefoons...?!?
Reputatie 7
@cihan78
Excuses voor mijn late reactie! Er staat geen app voor de besturingssystemen Windows Phone en Symbian op de planning. Als je de reactie boven je bekijkt zie je mijn uitleg over de nieuwe mobiele versie van onze website. 🙂
Persoonlijk vind ik het een drogreden om te stellen dat het eem marginaal gebruikt systeem is: er zijn betalende klanten die het besturingssysteem nemen bij het toestel dat de provider zelf aan biedt!
Hiermee moeten bepaalde services gewoon erbij horen zoals het creeeren van een windows app.

Het feit dat een mobiele internetsite is gecreeerd is niet per definitie een betere oplossing. Nog een mooi voorbeeld is eveneens ING: de rest van de grootbanken hebben een app voor windows (heb hem ook voor ABN) maar ING doet het niet. Ook daar ben je een betalende klant. Hoe kan dit?

Ik snap dat het ontwikkelen geld kost en niet zomaar gaat. Maar dit noem je investeren.
Wat een service:mad:, nog steeds geen app voor windows phone bij t mobile.
Die snappen het nog niet.
Net een abo genomen en dan kom ik er achter dat ze Windows Phone niet ondersteunen met hun apps, lekker is dat.....als ik dat had geweten. Dus snel weer opzeggen die zooi....:(
Reputatie 5
......Ik snap dat het ontwikkelen geld kost en niet zomaar gaat. Maar dit noem je investeren.

Elk bedrijf maakt natuurlijk een afweging hierin en bepaalt zelf de voorwaarden. Ze willen dat een investering wel wat oplevert. Is de groep met gebruikers van een bepaald OS klein dan vind ik het wel logisch dat ze het geld dan veel liever uitgeven aan iets waar ze een grotere groep mensen mee van dienst kunnen zijn. Hoe groter de groep, hoe lager de kosten per gebruiker en dus aantrekkelijker om in te investeren. Mijn indruk is dat de de groep Windows Phone gebruikers wel aan het groeien is dus wie weet komt het er nog wel van. 

De mobiele versie is wel een stuk handiger dan de desktop versie als je vanaf je mobiel de info wilt bekijken. Dat je liever een app hebt snap ik maar dit is in ieder geval beter dan de oude situatie.
Hier nog iemand met een WindowsPhone,die  op zoek is naar die Tmobile app.
Als die App niet gemaakt gaat worden omdat er zo weinig zijn die een WP hebben,dan vind ik dus wel dat dat goed overzichtelijk aangegeven mag worden voordat mensen zo'n WP kopen. Zoals alleen leverbaar met beperkte service of iets dergelijks.

Als ik dat geweten had dat wij WP gebruikers worden overgeslagen had ik nog even goed nagedacht met klant blijven of een andere provider.

En de klantenservice? wordt die nog wel voor ons geupdate of worden we daar ook in overgeslagen?
Inmiddels hebben we 5 Windows phones en zijn zijn dan ook dringend verlegen om de T-mobile app.

Hopenlijk krijgt de app prioriteit nu steeds meer en meer gebruikers Windows phone aangschaffen.

Gr. WP8 gebruiker
Reputatie 2
Ondertussen zijn de nieuwe Lumia's amper aan te slepen, dus het argument dat Windows Phone maar een kleine groep is, geldt niet meer.
Daarnaast is T-mobile de boel ook nog eens aan het dichttimmeren tegen Windows Phone, aangezien de bestaande belstatus app, die niet door T-Mobile zelf is gemaakt, simpelweg wordt geblokkeerd.
Kortom: T-Mobile is niet alleen te lam om voor de vele WP-users die er in de afgelopen maanden zijn bijgekomen (en komende tijd bij zullen komen) een app te schrijven, maar ze blokkeren ook nog de weg voor ontwikkelaars die hier wel de moeite voor nemen. Lekker bezig daar.
Komt overigens ook nog bij dat ik ook via de website totaal niet mijn internetgebruik kan bijhouden en zelfs mijn internetbundel die ik meer dan een week geleden heb aangevraagd in een T-Mobile shop niet eens zichtbaar is in het overzicht. Er werd gezegd dat die bundel onbeperkt zou zijn vanwege mijn oude contract, maar dat is dan maar te hopen....
Als recent gebruiker van een Nokia Lumia met Windows Phone wil ik T-mobile met klem verzoeken een app ter beschiking te stellen welke gelijk is aan de App die inmiddels de Windows Phone gebruikers van Vodafone, Hi, KPN en zelfs Simyo kunnen aanschaffen, zodat ze hun verbruiken zelf kunnen registreren. Een kopie maken van een dergelijke App moet niet zo moeilijk zijn, beter goed gejat als slecht gebouwd! T-mobile kent echt niet alleen gebruikers van de I-phone.
Inmiddels staan op de site van T-mobile overigens ook Windows-Phone toestellen die laat je toch ook niet in de kou staan en onzeker over hun verbruik.
Bij ontbreken provider eigen app en blokkeren van apps van derden nu dus gebruiker van mobile site van jullie.

Puntje van kritiek,
De velden gebruikersnaam en wachtwoord zijn ontzettend klein,
kan ze niet vergroten.
Je moet er bijna een vergrootglas bij pakken,
Alleen als ik scherm kantel, iets groter.

Kunnen jullie daar zsm wat aan doen??

Mvg gwissing
heb de nieuwe lumia 820 windows 8 telefoon die op dit moment niet aan te slepen, hopelijk snel een app voor windowsphone, maar voor alle gebruikers van windowsphone, kan ook gewoon via je telefoon-exployer 10 inloggen op de site en krijg direct je verbruik te zien, ook je data! heb een link gemaakt op telefoon van deze site en werkt goed..
hier nog een windowsphone gebruiker die de app zoekt voor de lumia 920
Hier nog een gebruiker van WP8.. app graag! 🙂
Graag hoor ik of jullie met een app bezig zijn om je dataverbruik bij te houden, ik zie een hoop reacties staan maar zie daar de laatste tijd geen antwoorden meer op gegeven worden.
T-mobile ; er zijn 2 hele simpele oplossingen, maak de mobiele site overzichtelijker of maak een app die voor alle andere platformen wel beschikbaar is (zelfs voor blackberry wat nu de sterkst dalende markt is), windows phone markt is op dit moment groeiend (en hard ook)
Er is ook een oplossing die "data sense" heet vanuit microsoft en fungeert als een soort proxy, in amerika reeds geactiveerd door verizon, dan hoeven jullie zelf geen app te maken en alleen voor de huidige windows phone gebruikers data sense te activeren....kan niet heel moeilijk zijn (als IT'er gesproken)
Ik hoor graag jullie reactie

Reageer