Beantwoord

T-Mobile App voor Windows Phone?

Waarom nog steeds geen my t mobile app voor windows phone???
icon

Beste antwoord door Willem 13 december 2015, 14:54

@ zoom4s

Welkom op het T-Mobile Forum!

Om maar met de deur is huis te vallen: je bent niet de eerste die deze vraagt heeft gesteld. Onze App-ontwikkelaar Stas legt het in dit topic uit, ik hoop dat dit voor meer duidelijkheid en achtergrond zorgt! 😉

Mocht je nog onduidelijkheden of andere vragen hebben, laat het ons dan vooral weten. We helpen je graag verder!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 4
@ zoom4s

Welkom op het T-Mobile Forum!

Om maar met de deur is huis te vallen: je bent niet de eerste die deze vraagt heeft gesteld. Onze App-ontwikkelaar Stas legt het in dit topic uit, ik hoop dat dit voor meer duidelijkheid en achtergrond zorgt! 😉

Mocht je nog onduidelijkheden of andere vragen hebben, laat het ons dan vooral weten. We helpen je graag verder!
Reputatie 2
Het is zeker duidelijk. Windowsphone gebruikers tellen gewoon niet bij T-MOBILE. We kunnen beter een andere provider nemen. KPN en Vodafone hebben wel app's voor windowsphone!!
Misschien moet jullie ontwikkelaar hier eens naar kijken: http://www.nu.nl/apps/4198464/ios-apps-binnenkort-snel-zetten-windows-10.html
En als er al zo vaak deze vraag gesteld is, dan is er blijkbaar bij jullie klanten wel behoefte aan een Windows Phone app. Ik zou alvast maar gaan ontwikkelen voor Windows 10: deze is dan ook beschikbaar als app op de WinPhone. Dat scheelt weer een keer ontwikkelen.
Reputatie 7
Badge +15
Hi all,

In dit algemene topic over de App voor Windows heeft mijn collega David net een update geplaatst. 🙂

Om het forum overzichtelijk te houden sluit ik dit topic.