Vraag

T-mobile app werkt niet

• 20 mei 2017
  • 4 reacties
  • 279 Bekeken

Hallo allemaal.
Ik heb een vraag over de T-mobile app.

Vorige week een abonnement aangegaan en toen direct de app aangemaakt.
Echter 3 dagen later direct een telefoonwissel aangegaan omdat het toestel niet goed was.

Dit is intussen allemaal geregeld , echter kan ik de app niet gebruiken.
Ik kan inloggen via deze site en dan me facturen zien. Echter niet wat me abonnement is en dergelijke.
De app daarintegen werk geheel niet.
Daar kan ik niet eens inloggen.

Wat gaat er hier mis en kan Tmobile me hiermee helpen?
Kan gegevens allemaal doorgeven op verzoek

4 reacties

Badge +9
Hoi Badeentje, Welkom op het forum van T-Mobile.

Om snel tot een mogelijke oplossing te komen, is het misschien handig om je toestel te vermelden. Mocht het dan echt specifiek aan de app liggen, kunnen wij hier duidelijker mee kijken.
Wat betreft je gegevens zijn die ten alle tijden persoonlijk en mogen deze nooit overgedragen worden. De medewerkers van T-Mobile kunnen immers gewoon jouw informatie inzien welke zij nodig hebben 😉
Ik heb een Samsung Galaxy S7 edge.

De app heeft wel gewerkt voor ik de wissel deed.
Toen kon ik gewoon inloggen en zag alles.Nu dus niet meer dus is iets bij Tmobile wat niet geheel goed staat denk ik.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Badeentje,

Heb je al geprobeerd om de My T-Mobile app te verwijderen en opnieuw te installeren? Ik zie dat je forum account niet is gekoppeld aan je My T-Mobile account en dus kan ik niet bij je gegevens.

Laat je even weten of het opnieuw installeren helpt? Probeer dan ook gelijk om op het forum in te loggen met je My T-Mobile account. Dan kunnen wij je gegevens inzien.
Zal je een PM sturen met me gegevens.

Reageer