Beantwoord

T Mobile app werkt niet

• 19 september 2018
  • 4 reacties
  • 2543 Bekeken

Ik ben sinds kort klant bij T Mobile. Ik heb ook al een account op My Tmobile. Mijn contract gaat 181018 in.

Ik kan op de website al mijn gegevens inzien. Dat wilde ik ook via de app op mijn iPhone 8 plus. Maar nadat ik ben ingelogd blijft de app hangen op ‘gegevens ophalen’ en blijft daarop hangen.
icon

Beste antwoord door Hajar 20 september 2018, 13:25

Hi Jan,

Welkom bij de T-Mobile familie!

Ik help je graag verder. Zou je eens de app kunnen verwijderen, je toestel opnieuw starten en dan opnieuw de app installeren? Vaak lost dat het probleem.

Ik hoor graag of dit werkt! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jan,

Welkom bij de T-Mobile familie!

Ik help je graag verder. Zou je eens de app kunnen verwijderen, je toestel opnieuw starten en dan opnieuw de app installeren? Vaak lost dat het probleem.

Ik hoor graag of dit werkt! 🙂
Heeft geen enkel effect. Hij blijft hangen op gegevens binnenhalen. De app haalt niets binnen. Dit werkt zo niet. De app van KPN werkte altijd perfect.
Beste T Mobile. Hoor ik nog van u hoe ik dit probleem kan oplossen. Inloggen werkt naar ‘gegevens binnenhalen’ dus niet.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi JanBraBoGr,

Dan gaan we natuurlijk verder met jou meekijken, tot het is opgelost!

Ik zou graag jouw account even willen verwijderen zodat je een nieuwe aan kunt maken. Zo wordt alles even helemaal gereset en ik heb goede hoop dat dit het probleem oplost. Hiertoe heb ik natuurlijk wel jouw gegevens nodig. Zou je mij jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 5 cijfers van het IBAN-nummer in een privéberichtje willen toesturen? Dan ga ik dit voor je regelen!

Reageer