Beantwoord

T mobile installeren maar foutmelding

  • 24 maart 2021
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Al opgelost

 

Mijn man heeft nu ook T mobile en wil de app gebruiken maar krijgt foutmelding nadat hij kiest voor nieuw account maken. Is dus niet mogelijk. App al eens verwijderd en opnieuw maar melding blijft. Graag hulp.

Groetjes Daisy

icon

Beste antwoord door Daisy68 24 maart 2021, 20:14

Hoi,

Hij dacht geen account te hebben maar

achteraf blijkt van wel. Wou net topic afsluiten.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Daisy68 

Welke foutmelding wordt er weergeven?

Reputatie 7
Badge +20

@Daisy68  Welkom ook voor je man. Gebruikt hij dezelfde gegevens als op de website in zijn account?

Of heeft hij helemaal nog geen account?

Hoi,

Hij dacht geen account te hebben maar

achteraf blijkt van wel. Wou net topic afsluiten.

Reputatie 7
Badge +20

@Daisy68 Dat dacht ik dus al fijn dat het opgelost.
Veel plezier bij TMobile 

En als je weer in de digitale- buurt bent 😂 neem dan ook eens een kijkje bij de T-mobile Fun onderwerpen. Het is altijd gezellig als er klanten langs komen of een bijdrage leveren.🥳
Fijne avond

Reageer