Vraag

T-mobile voorwaarden

• 1 februari 2016
  • 8 reacties
  • 282 Bekeken

Wat is de connectie tussen Playboy en t-mobile samen? In de voorwaarden welke je moet accepteren wordt gesproken over Playboy. Krijgen we soms ook een gratis abonnement op Playboy?

8 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Wat is de connectie tussen Playboy en t-mobile samen? In de voorwaarden welke je moet accepteren wordt gesproken over Playboy. Krijgen we soms ook een gratis abonnement op Playboy?
Hallo,

Volgens mij is er geen connectie tussen de Playboy en T-Mobile Samen. Waar vind je deze voorwaarden?

Groet,
Als je probeert om t-mobile samen groep aan te maken moet je onderaan de pagina voorwaarden accepteren. Als je op de voorwaarden klikt, dan hebben ze het over Playboy. Lijkt me een beetje vreemd. Daarom vroeg ik me af wat dat te maken kan hebben met t-mobile samen.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Zou je mij een linkje naar de voorwaarden kunnen sturen?
Ik kan namelijk geen groep aanmaken, en dus niet de voorwaarden lezen.

Groet,
Hierbij de 'Playboy'-voorwaarden https://www.t-mobile.nl/global/htdocs/popup/ps1.75.15.aspx
Het zou mij niets verbazen als er in een ver verleden ooit een of andere random actie is geweest en dit een restant voorwaarden verhaal is. Ten slotte staan de heren Schumacher er ook genoemd 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hey Username,

Bedankt voor je alerte reageren! :)

Ik heb het even nagevraagd en het blijkt dat er vroeger inderdaad pop-ups en dergelijken waren waar klanten mee geconfronteerd werden. Om dit met zekerheid te bevestigen heb ik navraag gedaan bij de afdeling die over de voorwaarden gaat. Ook heb ik hierbij gelijk gevraagd in hoeverre dit relevant is om nog op de website te vermelden.

Via welke route kwam je trouwens hier terecht, want ik kom er alleen als ik de voorwaarden van My T-Mobile zoek en dit staat ook zo in de browserbalk?

Als ik een reactie van hen heb, laat ik het gelijk weten! Nogmaals dank voor het opletten!
Hey David ik weet niet of deze nog langs dezelfde route bereikbaar is, aangezien ik al een groep heb aangemaakt en de voorwaarden heb geaccepteerd. De route was: bij my t-mobile op samen klikken en groep aanmaken. Nadat je alle leden hebt toegevoegd had je onderaan een knopje met aanmaken o.i.d., net daarboven stond het. Wellicht is dit al weggehaald?

Blijkbaar moest en zou er een (willekeurige) 'voorwaarden' komen om te accepteren bij het aanmaken van t-mobile samen groep. Gewoon omdat het kan?! 🙂 Ik heb uiteindelijk ook maar een vinkje gezet bij deze voorwaarden en mijn groep aangemaakt.
Voorwaarden zijn leuk, maar deze kon ik gewoon absoluut niet plaatsen hier. 😃
Reputatie 7
Badge +20
Hi username,

Dankjewel voor de terugkoppeling. Zoals David heeft vermeld werden deze voorwaarden in het verleden gebruikt omdat klanten geconfronteerd werden met zulke pop-ups. Of het nog relevant is om deze te vermelden op de website wordt dus nu nagevraagd.

Hoe bevalt T-Mobile Samen tot nu toe? Bellen jij en je groep al meer dan voorheen? :8

Mocht je nog vragen hebben over T-Mobile Samen, bekijk dan dit topic. Hier beantwoorden wij de meestgestelde vragen.

Reageer