Beantwoord

Tablet gegevens in My T-Mobile app

• 1 februari 2017
  • 8 reacties
  • 417 Bekeken

Ik kan bij de 't mobile ap mijn kosten en verbruik zien van mijn telefoon.
Hoe kan ik die bij mijn tablet opvragen?
ik heb met mijn tablet ook een abonnement bij 't mobile maar kom alleen maar in de gegevens van mijn telefoon
icon

Beste antwoord door Pilovali 1 februari 2017, 20:03

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Je kunt bij de My T-Mobile app de My T-Mobile account van je tablet toevoegen. Dan kun je gemakkelijk schakelen en kijken wat je tablet verbruikt.

Bedoel je dit?

Groet,
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Je kunt bij de My T-Mobile app de My T-Mobile account van je tablet toevoegen. Dan kun je gemakkelijk schakelen en kijken wat je tablet verbruikt.
Bedoel je dit?

Groet,
Reputatie 6
Badge +15
Hi Sandra,

Was het toevallig al gelukt om een My T-Mobile account aan te maken met je tablet? Mocht het niet lukken zou je dan het 097-nummer van je tablet naar mij willen sturen in een privébericht? Dan maak ik even een account voor je aan zodat je ook de gegevens van je tablet kunt bekijken! 🙂
Bedankt voor jullie reacties ik ben er nog niet aan toe gekomen om het te proberen ik ga het straks proberen bedankt groet sandra
Reputatie 6
Badge +15
Hi Sandra,

Laat je weten of het gelukt is? 🙂
Ik heb rondgekeken in de app, maar zie niet zo 1 2 3 hoe ik mijn tablet toevoeg naast mijn telefoon. Kun je mij helpen?
Hoi Saltydog, welkom op het klantenforum.

Op deze hulppagina staan instructies voor het toevoegen van een tweede account, zou je dat eens willen proberen? 🙂

Hoe en waar kan ik mijn gegevens inzien van mijn tablet in de TMobile app.

Kan ik deze alleen inzien op de tablet of ook op de telefoon. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @pletzers1 

Je kan voor je tablet abonnement ook een My T-Mobile account aanmaken. Op deze pagina staat precies uitgelegd hoe je dat kan doen. 

Ik hoor graag of het lukt!

Reageer