Beantwoord

tablet gekocht bij t mobile, hoe my t-mobile account

Wil graag een nieuw account aanmaken voor dit tablet zodat ik alles kan zien
icon

Beste antwoord door Issam 19 juli 2017, 12:16

Hoi Scheepsbelf27,

Van harte welkom op het T-Mobile Forum! Gaaf dat je hier je vraag stelt.

We helpen je graag verder. Daarom ben ik gelijk het systeem in gedoken. Na het overzicht van accounts te hebben bekeken zie ik dat er vandaag een account is aangemaakt voor je Tablet abonnement. Klopt het dat je hier nu gebruik van kan maken?

Mocht je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Scheepsbelf27,

Van harte welkom op het T-Mobile Forum! Gaaf dat je hier je vraag stelt.

We helpen je graag verder. Daarom ben ik gelijk het systeem in gedoken. Na het overzicht van accounts te hebben bekeken zie ik dat er vandaag een account is aangemaakt voor je Tablet abonnement. Klopt het dat je hier nu gebruik van kan maken?

Mocht je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden!
Ik heb hetzelfde met mijn samsung tablet? Kan ik dit abonnement ook zien in mijn my-tmobile account wat ik al heb voor mijn telefoon???
Hoi perenplukker.

Het is niet de bedoeling dat je dezelfde vraag op meerdere plekken stelt, dat wordt gezien als spammen. Ik heb net gereageerd in jouw topic.

Aangezien dit een oud topic betreft, gaat dit topic op slot. Je kan reageren in jouw eigen topic.