Beantwoord

Tegoeden bekijken in de My T-Mobile App

• 16 september 2016
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Hallo,
Als ik op mijn my T mobile app kijk kan ik alleen maar zien hoeveel MB's ik nog over heb en hoeveel dagen nog tot het nieuwe tegoed. Ik wil ook graag kunnen zien hoeveel belminuten ik nog heb en/of sms'jes. Ik kan dit nergens vinden.
Groet, Iris
icon

Beste antwoord door Sam- 18 september 2016, 16:38

Hey Iris,

Welkom op het forum. Leuk dat je hier je vraag stelt!

Wat vreemd zeg.. Je zou, zoals jsheikens, aangeeft wel beschikbaar moeten zijn. Als ik inlog op jouw My T-Mobile account dan zie ik ook je belminuten vermeld staan. De sms'jes staan niet vermeld omdat je onbeperkt kan sms'en bij het Stel Samen & Stel Bij prijsplan.

Heb je de verbruiksstatus via My T-Mobile al gecontroleerd? Zou je jouw My T-Mobile applicatie één keer helemaal willen verwijderen en opnieuw downloaden + installeren? Laat ons weten of dit voor jou de oplossing is.

Ik ben benieuwd!
Bekijk origineel

2 reacties

Dit zou zowel onder Overzicht of Verbruiksstatus moeten staan. Zie je het wel in My T-mobile zelf?
Reputatie 6
Badge +17
Hey Iris,

Welkom op het forum. Leuk dat je hier je vraag stelt!

Wat vreemd zeg.. Je zou, zoals jsheikens, aangeeft wel beschikbaar moeten zijn. Als ik inlog op jouw My T-Mobile account dan zie ik ook je belminuten vermeld staan. De sms'jes staan niet vermeld omdat je onbeperkt kan sms'en bij het Stel Samen & Stel Bij prijsplan.

Heb je de verbruiksstatus via My T-Mobile al gecontroleerd? Zou je jouw My T-Mobile applicatie één keer helemaal willen verwijderen en opnieuw downloaden + installeren? Laat ons weten of dit voor jou de oplossing is.

Ik ben benieuwd!

Reageer