telefoonnumer

• 13 september 2019
  • 6 reacties
  • 1932 Bekeken

Hoi....Als ik mijn inloggegevens wil opvragen wordt mijn nummer niet herkend..

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @ImacFran

Op welke manier probeer jij je inloggegevens op te vragen? Via My T-Mobile? Heb je dat via de app of desktopversie geprobeerd? Heb je het nummer correct ingevoerd? Zou je een andere browser kunnen proberen? Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!
Hoi, Hajar.. Ik ga vanuit waar ik de mail ontvang naar de site

...Ik hoop dat jij het weet..🙃

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Bedankt voor de screenshots. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!
Bedankt voor jouw hulp. Maar, ik vind dit allemaal te lang duren. Niet voor jou, maar het gaat om een alleen om het indraaien van een schroef. Dit moet dat via een chat(???). Ik ben al een halve middag kwijt. T-mobile moet gewoon zorgen dat alles werkt. Is wel zo als zij incasseert. Ik ben een nieuwe klant en heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt. Maar goed, weer iets geleerd..

Nogmaals, bedankt voor de geboden hulp. Ligt niet aan jou....
Ik wens je een fijn weekend toe...🥳
Reputatie 7
Badge +20
Hi @ImacFran

Ik wil je graag helpen! Het kan zo zijn dat je nummer nog niet actief is, omdat je een nieuwe klant bent. Maar ik kan dat alleen controleren als ik je gegevens heb. Mocht je mij hulp willen dan zie ik je bericht graag tegemoet.
Mijn nummer is volgens mij nog niet actief. Alleen, bij T-Mobile vind ik alles veel te omslachtig. Men is een halve dag kwijt voor iets simpels. Ik heb wel wat beters te doen.

Maar goed, evenwel bedankt voor de aangeboden hulp.

Het gaat je goed, Hajar🙃

Reageer