Beantwoord

Tikken op Verbruiksstatus cirkel geeft leeg scherm


Reputatie 1
Goedemorgen! Wanneer ik op de Internet cirkel druk in het beginscherm en daarna op een van de cirkels in het Verbruiksstatus scherm krijg ik vervolgens een leeg Timeline scherm te zien. Is dit bekend? Bedankt! (IOS, iPhone 😵
icon

Beste antwoord door Sam- 6 maart 2018, 10:52

Hey ErikCoolen,

Welkom bij de community. Leuk om je hier te zien!

Hmm dat is vreemd.. Hier zou je natuurlijk gewoon data moeten zien. Goed dat je dit even bij ons aankaart. Om uit te sluiten dat er een fout zit specifiek in jouw My T-Mobile applicatie wil ik je vragen om de applicatie volledig van je toestel te verwijderen en deze opnieuw te downloaden + installeren. Stel deze opnieuw in en laat ons weten of je daarna wel alle functionaliteiten tot je beschikking hebt.

Voor de zekerheid heb ik ingelogd op je My T-Mobile account en daarop zie ik dat de bovenstaande gegevens wel gewoon zichtbaar zijn. De functionaliteit zou dus gewoon moeten werken.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Erik. 🙂
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey ErikCoolen,

Welkom bij de community. Leuk om je hier te zien!

Hmm dat is vreemd.. Hier zou je natuurlijk gewoon data moeten zien. Goed dat je dit even bij ons aankaart. Om uit te sluiten dat er een fout zit specifiek in jouw My T-Mobile applicatie wil ik je vragen om de applicatie volledig van je toestel te verwijderen en deze opnieuw te downloaden + installeren. Stel deze opnieuw in en laat ons weten of je daarna wel alle functionaliteiten tot je beschikking hebt.

Voor de zekerheid heb ik ingelogd op je My T-Mobile account en daarop zie ik dat de bovenstaande gegevens wel gewoon zichtbaar zijn. De functionaliteit zou dus gewoon moeten werken.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Erik. 🙂
Reputatie 1
Hi Nissam. Dank voor je reactie. Ik heb de app eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft hetzelfde. Dank voor je hulp!
Reputatie 4
Badge +3
Hier ook geen specificaties in de Timeline, kan dus niet zien wie en hoelang ik heb gebeld afgelopen maand.
Verwijderen en opnieuw installeren heeft hier ook niet geholpen!?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi HereIsTom,

Op jouw huidige aansluiting kan ik sowieso geen My T-Mobile account ontdekken, gaat het om een andere aansluiting? Heb je daar wel de registratie doorlopen voor een My T-Mobile account en werkt dit op de webversie van My T-Mobile? Zou je ook kunnen aangeven van welke telefoon (inclusief software) je gebruik maakt en welke versie My T-Mobile App er draait op jouw telefoon?

Hopelijk kunnen we het euvel gauw verhelpen!
Reputatie 4
Badge +3
Hoi David, het heeft al die tijd gewerkt, sinds oktober 2017, via inloggen hier op de website krijg ik het wel te zien, maar is omslachtig.
Ik heb een iPhone 8 Plus met iOS 11.2.6
En de App is de laatste versie, wordt steeds geupdate via de AppStore, denk dat het sinds de laatste update mis is.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi HereIsTom,

Thanks voor je bevindingen! Dat moet natuurlijk voor jullie uitgezocht en gefixt worden!

Kun je mij in een privéberichtje het telefoonnummer sturen waar het om gaat, en jouw adresgegevens en geboortedatum? Ik kan dan het een en ander doorzetten naar onze IT-specialisten!

@ErikCoolen: jammer dat het opnieuw installeren niet heeft geholpen! Ook voor jou wil ik hier graag achteraan gaan. Krijg je de gegevens wel te zien via de browser? Zou je mij kunnen vertellen welke softwareversie op jouw toestel staat?

Alvast bedankt voor jullie input - wij gaan er dan mee aan de slag!
Reputatie 1
Goedemorgen, David. Ik kan mijn verbruiksstatus goed zien via mijn browser, geen probleem. Het probleem zit hem in de iOS app, met name wanneer ik 'doortik op de cirkels' (zie eerdere screenshot). De app is versie 5.0.2. Mijn OS is iOS 11.2.6 en ik heb een iPhone X. Dank voor jullie hulp!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Erik,

Bedankt voor jouw supersnelle reactie met alle gegevens!

Ik heb dit direct voor jou doorgezet naar onze IT-specialisten. Zij gaan dit uitzoeken en het hopelijk zo snel mogelijk fixen! Ik ga er in elk geval vanuit dat je de app weer snel optimaal kunt gebruiken. :)

Mocht je meer vragen hebben, vraag maar raak! We helpen je graag.
Reputatie 1
Vandaag de update van 4/4/18 geïnstalleerd en zo te zien werkt het nu naar behoren. Goed gedaan en dank!!!
Reputatie 4
Badge +3
Hier werkt de timeline ook weer na de laatste update! 😃
Reputatie 4
Badge +13
Thanks voor de update, Erik en Tom. Goed om te horen dat alles weer naar behoren werkt!

Mochten jullie nog vragen hebben in de toekomst, dan weten jullie ons uiteraard te vinden. Alvast een fijn weekend! 😃

Reageer