Beantwoord

Toestel geblokkeerd om in te loggen bij My T-Mobile

Goedemorgen, mijn nummer is per vandaag geporteerd van een andere aanbieder naar T-Mobile. Nu wil ik een My T-Mobile account aanmaken, om in te loggen op de My T-Mobile app op mn iPhone. Het aanmaken van het account is gelukt, alleen als ik dan probeer in de loggen op de app krijg ik de melding:
Inloggen nu niet mogelijk
Dit toestel is tijdelijk geblokkeerd om in te loggen bij My T-Mobile. Probeer het over 15 minuten nog eens.

Wat gaat er mis?
Alvast bedankt!

Groet,
Klaas
icon

Beste antwoord door klaaspolinder 24 april 2017, 11:43

inmiddels wat meer dingen geprobeerd en via 4G lukt het inmiddels wel! (wifi uit dus). Probleem is dus wat mij betreft verholpen!

Bekijk origineel

4 reacties

inmiddels wat meer dingen geprobeerd en via 4G lukt het inmiddels wel! (wifi uit dus). Probleem is dus wat mij betreft verholpen!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Klaas,

Welkom bij de club! 😃 Top dat je het ondertussen al zelf hebt opgelost! Is er nog iets waar wij je bij kunnen helpen op het moment?

Vergeet je trouwens ook niet aan te melden voor alle extra's, zodat je niets misloopt!
ja ik krijg ook dezelfde melding... maar heb niet het advies gekregen mijn wifi uit te zetten? nieuw simkaartje aanvragen ofzo?
Reputatie 7
Badge +17
Hi traaago,

Ervaar je nog steeds problemen met inloggen op My T-Mobile? Ervaar je problemen met de app of de webversie? Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren? Zou je voor de webversie een andere browser kunnen gebruiken?

Ben benieuwd of het dan wel werkt.

Reageer