Beantwoord

Toevoegen abonnement aan My T-Mobile

• 23 februari 2017
  • 1 reactie
  • 807 Bekeken

Voor mijn zoon heb ik een nieuw abonnement met toestel afgesloten in 2015. Ik had al zelf ook een t-mobile Abonnement.. Het eerste toestel (van mij dus) is gekoppeld aan mijn My T-Mobile account.
Het zou handig zijn om ook het nieuwere abonnement van mijn zoon terug te kunnen zien in My T-Mobile (zonder dat hij een eigen account meer nodig heeft). Zodat ik in een overzicht alle informatie kan zien, abonnementen / bundels kan aanpassen, zonder te moeten inloggen via twee T-Mobile accounts. Hoe is dat makkelijk te regelen?
Aaanvullende vraag: kan ik een een prepaid-sim / toestel (gisteren gekocht .in T-Mobile shop ook toevoegen aan MyT-mobile tbv het overzicht?
icon

Beste antwoord door Serviceweb 24 februari 2017, 08:11

Hoi JeHaJe,

Het is zeker mogelijk om in de app een tweede account aan te maken.
Open de app en je ziet, als het goed is, gelijk een + in je scherm met de tekst eronder: gebruiker toevoegen.

Meerdere accounts toevoegen in de app:
1. Open de My T-Mobile App en log in.
2. Ga naar het menu en klik op het icoon of de foto links bovenin je scherm.
3. Kies 'Account toevoegen'.
4. Log in met de account die je wil toevoegen.
5. Volg de instructies op je scherm.

Dit alles is dus alleen mogelijk in je T-Mobile app en niet in je T-Mobile account op internet!! Alle accounts zijn namelijk op zich zelf en dat is natuurlijk wel veel overzichtelijker. In de app zijn bundels ook aan te passen en hoef je niet in te loggen via de computer.

Lees voor meer informatie ook deze website even: Meerdere accounts in de My T-Mobile App

Op je laatste vraag geef ik hierboven eigenlijk ook al direct het antwoord. 🙂 Fijne dag!
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi JeHaJe,

Het is zeker mogelijk om in de app een tweede account aan te maken.
Open de app en je ziet, als het goed is, gelijk een + in je scherm met de tekst eronder: gebruiker toevoegen.

Meerdere accounts toevoegen in de app:
1. Open de My T-Mobile App en log in.
2. Ga naar het menu en klik op het icoon of de foto links bovenin je scherm.
3. Kies 'Account toevoegen'.
4. Log in met de account die je wil toevoegen.
5. Volg de instructies op je scherm.

Dit alles is dus alleen mogelijk in je T-Mobile app en niet in je T-Mobile account op internet!! Alle accounts zijn namelijk op zich zelf en dat is natuurlijk wel veel overzichtelijker. In de app zijn bundels ook aan te passen en hoef je niet in te loggen via de computer.

Lees voor meer informatie ook deze website even: Meerdere accounts in de My T-Mobile App

Op je laatste vraag geef ik hierboven eigenlijk ook al direct het antwoord. 🙂 Fijne dag!

Reageer