Beantwoord

Tv anywhere buiten de EU

• 15 december 2018
  • 2 reacties
  • 1428 Bekeken

Ik kom net van Bali en heb via een VPN verbinding (server in NL) geprobeerd tv te kijken met de App van Tv Anywhere. Dat zou moeten lukken maar werkte niet. De app van NPO start werkte bijvoorbeeld wel. Is hier een verklaring voor?
icon

Beste antwoord door Brian 19 december 2018, 11:13

Hi RMartherus, hopelijk heb je een goede tijd gehad in Bali! 🙂 De TV Anywhere app wordt ondersteund voor gebruik in Nederland en de EU. In theorie zie ik geen problemen met het gebruik via VPN wanneer je buiten de EU bent maar dit wordt officieel niet ondersteund dus we kunnen de werking hiervan niet garanderen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi RMartherus, hopelijk heb je een goede tijd gehad in Bali! 🙂 De TV Anywhere app wordt ondersteund voor gebruik in Nederland en de EU. In theorie zie ik geen problemen met het gebruik via VPN wanneer je buiten de EU bent maar dit wordt officieel niet ondersteund dus we kunnen de werking hiervan niet garanderen.
Jammer! Zeker omdat andere apps wel worden ondersteund. Ik ben jaarlijks 6 maanden op Bali en wordt nu eigenlijk gedwongen over te stappen naar een andere provider.

Reageer