Type toestel niet te selecteren (deel 1)

• 19 januari 2009
  • 414 reacties
  • 16455 Bekeken

Reputatie 2
Beste mensen,

Ligt het aan mij of kan ik geen telefooninstellingen opvragen voor de 6220 classic op deze site? Alleen de 6220 normaal staat erin, maar de nieuwe 6220 classic niet. Mijn vorige telefoon(n73) staat nog steeds op mijn 'my T-mobile' pagina, terwijl ik al bijna een kwartaal een andere telefoon heb.

Vriendelijke groeten,

Flappy

This topic has been closed for comments

414 reacties

Reputatie 2
Via de link instellingen kun je de benodigde info terugvinden. Indien nodig kun je de instellingen eventueel handmatig instellen.
Reputatie 2
Mijn toestel is een MDA Vario III. Merkwaardig genoeg kan dat niet als toestel selecteren in mijn profiel. Was overigens voor de geboorte van dit forum ook al zo, bij Mijn T-Mobile op de site. Ik kom niet verder dan de MDA Vario II. Kan daar wat aan gedaan worden?

Heb dit overigens maar hier geplaatst bij gebrek aan beter. Ik mis in dit forum een rubriek over het forum zelf.

Groeten,
Ronald
Reputatie 2
Heb het zelfde probleem met mijn SE Xperia X1. Staat toch echt T-mobile achterop...

Geloof dat ze nodig de toestellen lijst eens moeten bijwerken.
Reputatie 2
Ook HTC staat er niet in... Jammer
Reputatie 2
Ik had m'n MDA VarioII al zeker een half jaar voordat ik 'm hier op de t-mobile site in kon voeren in m'n profiel. Het toevoegen van nieuwe telefoons aan de lijst gaat ERG traag hier.
Dank jullie wel voor het aangeven dat dit issue. Morgen gaan we aan de slag om de keuzelijst met toestellen uit te breiden.
Reputatie 2
Als de lijst uitgebreid word dan idd graag ook de 'orginele' HTC Tytn II vermelden en niet heel marketing-flauw alleen de T-Mobile Vario's aub. 😉 thanx!
Reputatie 2
Het zou inderdaad h
Reputatie 2
oke nou dan heb ik er ook nog 1
de nokia 7610 supernova!
staat er ook niet tussen.
Reputatie 2
De SE S500i mist ook 😮
Reputatie 2
Inmiddels is er een aantal toestellen bijgekomen, waaronder de Vario III :applaus:

Groeten,
Ronald
Reputatie 2
nou mijn nokia 7610 supernova staat er nog niet tussen:(
Inmiddels is er een aantal toestellen bijgekomen, waaronder de Vario III :applaus:

Goed opgemerkt. Naar aanleiding van jullie onderwerp hebben we een serie ontbrekende toestellen toegevoegd. We hadden een achterstand in het toevoegen van toestellen. Dit zijn we nu aan het rechttrekken.
Inderdaad, de X1 staat er nu ook tussen. Echter, het versturen van de settings is nog niet mogelijk. Misschien dat ook nog even toevoegen?
Inderdaad, de X1 staat er nu ook tussen. Echter, het versturen van de settings is nog niet mogelijk. Misschien dat ook nog even toevoegen?

De reden dat de toestellen eerst niet beschikbaar waren via My T-Mobile, was omdat we alleen de toestellen presenteerden waar ook settings voor waren. Er zit een vertraging tussen het lanceren van toestellen en het ook daadwerkelijk kunnen aanbieden van de settings online. Zodra de settings beschikbaar zijn van een toestel, worden deze online gezet.
Reputatie 2
wanneer gaan jullie de nokia s uitbreiden daar is nog niets veranderd?
mijn 7610 supernova staat er nog niet tussen!
Reputatie 2
Hoi ik ben nieuw op het forum, maar al langer klant van T-Mobile.
Ik kan zoals jullie via de mogelijkheid
Reputatie 2
toppie:):) ik keek net en ja mijn nokia 7610 supernova staat er nu ook tussen
perfect aangepast.

toch fijn dat jullie iets met de vragen van de klanten doen ga zo door:)
Reputatie 2
Bij het selecteren van mijn telefoon voor My T-Mobile viel me op dat de mijne er niet tussen staat: de Sony Ericsson c702. Ik heb nu maar een telefoon gekozen die er enigzins op lijkt (de c902), maar het zou fijn zijn als de c702 er ook tussen komt te staan. Is dit mogelijk?
Reputatie 2
Ha fijn, eindelijk m'n Vario IV in kunnen stellen ipv de Vario II (HTC TyTn)

Nu graag nog een optie om meerdere toestellen in te stellen, ik heb nu naast de TyTn (in de mottenballen) en de Vario IV ook de G1.
De IV en de G1 gebruik ik nu al naar gelang m'n stemming / geplande dagindeling 😉
Reputatie 2
Als er nog steeds rechtgetrokken wordt: Mijn Sony Ericsson P1i schittert al vanaf het begin van afwezigheid...
Reputatie 2
Er zit waarschijnlik iemand flink te snurken bij TMobile. Wat is het nou voor moeite om je database een beetje actueel te houden zodat al je klanten hun telefoon in kunnen vullen ondanks deze niet via TM besteld is. Mijn oude Nokia e65 staat er nog steeds niet bij (ruim 2 jaar oud) [uWelterusten....[/u]
Reputatie 2
Goed om te zien dat er wat aan gedaan wordt, kan nu mijn X1 ook selecteren, ga zo door zou ik zeggen! Toch iets waarbij de input forum zijn waarde al weer bewezen heeft.
Reputatie 2
goed werk...
Mijn nokia N82 staat er nu ook tussen.
Op het moment van toevoegen stonden de instellingen er niet bij.

Maar voor nokia bezitters is het ook via hun site te doen, je kunt dan op land -> Provider > instellingen selecteren wat je wilt.

En vaak kun je de settings van een vergelijkbaar toestel overnemen.
Ben al bij dat ik me toestel al kan toe voegen, settings staan er al handmatig in.
Mss een tipje, zet de setting in dit forum dan kunnen de mensen ze zelf toevoegen en hoeven ze minder te bellen. reizen...

Gr Jeroen
Reputatie 3
T-Mobile levert toestellen meestal inclusief instellingen. De toestelfabrikanten geven inderdaad de mogelijkheid om de instellingen via hun site naar je toestel te sturen.

Daarnaast staan op de site algemene instellingen die je aan de hand van de handleiding van je telefoon handmatig kunt invoeren.