Type toestel niet te selecteren (deel 1)

• 19 januari 2009
  • 414 reacties
  • 16455 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

414 reacties

Reputatie 5
Heb niet alle pagina's terug gekeken: maar de Nokia 6700 Slide staat ook nog niet op de lijst...

🙂
Reputatie 2

Zoals jullie wellicht gezien hebben is www.t-mobile.nl geheel vernieuwd. Hierdoor is de 'oude' website een tijdlang niet bijgewerkt. Een aantal toestellen is daarom nooit toegevoegd.

Vanaf morgen, 11 augustus, gaan we de lijst weer uitbreiden en in ieder geval de toestellen die jullie hebben doorgegeven toevoegen.

Enig idee hoelang dat gaat duren? Mijn toestel (SE w760i) staat er nog altijd niet tussen.
Reputatie 2
Mijn toestel samsung wave staat nog steeds niet in het lijstje
Reputatie 2
hallo verkeerd gekeken hij staat er nu wel in, tmobile bedankt
Reputatie 2
Goedemorgen,

Ook mijn toestel staat er niet bij, samsung omnia. Deze heeft er wel altijd ingestaan, maar is blijkbaar verdwenen
Reputatie 2
Hoe kan ik in My T mobile mijn HTC HD Mini instellen als mijn telefoon?
Ik kan deze telefoon niet selecteren in de lijst die volgt als ik voor HTC gekozen heb.
Reputatie 2
Mag de Samsung Blue Earth ook worden toegevoegd aan het lijstje? Dank alvast!
groeten,
maudvk
Reputatie 2
hoi
je kan de De LG Cookie Fresh GS290 niet als je telefoon instellen bij my t-mobile
wat moet ik doen?
Reputatie 2
Hoe kan ik in My T mobile mijn HTC HD Mini instellen als mijn telefoon?
Ik kan deze telefoon niet selecteren in de lijst die volgt als ik voor HTC gekozen heb.

Zag dat het bericht verplaatst was (erxcuus voor het verkeerd posten, ik wist niet dat hier een apart topic voor was), dus iemand meot het gezien hebben zou je zo denken...... niet dat er antwoord is maar een mens moet blij zijn met kleine dingen, toch?

Dus omdat iemand het gelezen moet hebben, vandaag maar weer eens geprobeerd om mijn telefoon te selecteren en My T-Mobile.

Helaas!
Reputatie 2
@Anne-Marie

De Samsung Galaxy i5800 kun je ook niet kiezen op my t-mobile. Want nu moet
ik mijn oude u900 laten staan.
Kan de i5800 misschien aan het lijstje worden toegevoegd. Dank u.
Reputatie 2
Hier in het forum kun je de Nexus One (N1) als product koppelen, maar in My T-Mobile staat er bij Google alleen de G1 en G2, en die zijn niet eens van Google, vziw. De N1 is vervolgens nergens te bekennen.

Kijk ik scheef of heb ik een bug (inconsistentie eigenlijk) gevonden?
Reputatie 2
Gaat T-Mobile dit ooit nog serieus nemen? Mijn niet te selecteren telefoon is inmiddels ingeruild voor een andere niet te selecteren telefoon.
Implementeer een feature goed of laat hem er helemaal uit.
Reputatie 2
ik heb een nieuw toestel van lg de gu230 gekocht maar kan hem ook niet vinden
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden in [thread=114537]Type toestel niet te selecteren (deel 2)[/thread].

[/modbreekt]