Beantwoord

Update My T-Mobile app werkt niet

• 22 april 2021
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

De functie 'Abonnement toevoegen' is nergens te vinden. Hierdoor kan ik geen MB-aanvuller gebruiken voor de Huawei mobiele router waarmee wij in een buitengebied internet hebben voor onze laptop. 

icon

Beste antwoord door Roosje68 22 april 2021, 10:08

Hallo @Roosje68  Welkom! De functie abonnement toevoegen.

Open de app dan zie je jouw abonnement en een rood kruisje. Daar voeg je een nieuwe gebruiker toe.

Ik heb inmiddels geweldig contact gehad met de klantenservice. Ik had al 2 abonnementen in de app en ging terug naar 1, maar het bleek ook te maken te hebben met een vergeten 2e gebruikersnaam, vergeten wachtwoord, cookies waarvoor de browsergeschiedenis gewist moest worden en nog wat meer. 

Dikke pluim voor de dame van de klantenservice!

Van gefrustreerd terug naar blij 😉

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Roosje68  Welkom! De functie abonnement toevoegen.

Open de app dan zie je jouw abonnement en een rood kruisje. Daar voeg je een nieuwe gebruiker toe.

Hallo @Roosje68  Welkom! De functie abonnement toevoegen.

Ik heb inmiddels geweldig contact gehad met de klantenservice. Ik had al 2 abonnementen in de app en ging terug naar 1, maar het bleek ook te maken te hebben met een vergeten 2e gebruikersnaam, vergeten wachtwoord, cookies waarvoor de browsergeschiedenis gewist moest worden en nog wat meer. 

Dikke pluim voor de dame van de klantenservice!

Van gefrustreerd terug naar blij 😉

Reageer