Beantwoord

Verbruik inzien datasimkaart van de auto

• 27 september 2016
  • 1 reactie
  • 159 Bekeken

Hallo!

Ik heb een data sim kaart in de auto. Hoe kan ik het verbruik zien in mijn T-Mobile app? Ik gebruik de app al voor mijn iPhone en het is mogelijk om meerdere accounts toe te voegen.

Ik heb geprobeerd een nieuw account te openen onder het '097' nummer van mijn data sim kaart. Je moet echter een verificatiecode opgeven dat naar het '097' nummer gestuurd wordt. Ik kan deze code echter niet zichtbaar maken in de auto.

Hoe kan ik het verbruik volgen van deze data sim kaart?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Thalina 28 september 2016, 10:48

Hoi Maretone,

Leuk dat je langskomt op het forum, welkom!

Verstandig dat je ook het dataverbruik van de simkaart in jouw auto in de gaten wilt kunnen houden. Maar dan is het natuurlijk wel zo handig als je ook een My T-Mobile account kunt aanmaken. Ik heb voor jouw 097-nummer even een account aangemaakt, wel zo makkelijk en snel 🙂 Ik heb je in een privébericht het wachtwoord verstuurd. Je kunt dit wachtwoord uiteraard weer aanpassen als je bent ingelogd. Daarna kun je dit account toevoegen aan de My T-Mobile app.

Laat je even weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Maretone,

Leuk dat je langskomt op het forum, welkom!

Verstandig dat je ook het dataverbruik van de simkaart in jouw auto in de gaten wilt kunnen houden. Maar dan is het natuurlijk wel zo handig als je ook een My T-Mobile account kunt aanmaken. Ik heb voor jouw 097-nummer even een account aangemaakt, wel zo makkelijk en snel 🙂 Ik heb je in een privébericht het wachtwoord verstuurd. Je kunt dit wachtwoord uiteraard weer aanpassen als je bent ingelogd. Daarna kun je dit account toevoegen aan de My T-Mobile app.

Laat je even weten of het gelukt is?

Reageer