Beantwoord

Verbruik pagina (t-mobile.nl/verbruik) werkt niet op 4G Chrome Android

• 19 februari 2020
  • 7 reacties
  • 1199 Bekeken

Reputatie 5
Badge +11

Graag wil ik melding maken van een probleem dat al ruim 2 jaar speelt en nog niet is opgelost :(

Het gaat om de pagina t-mobile.nl/verbruik, deze geeft een melding “ERR_TOO_MANY_REDIRECTS” (www.t-mobile.nl heeft je te vaak omgeleid) op Chrome-gebaseerde browsers in Android.

Dit probleem is een goede 2 jaar geleden bevestigd door T-Mobile, en is toen blijkbaar even opgelost geweest, maar helaas speelt het probleem weer/nog steeds (al enkele maanden).

Stappen om dit te reproduceren:

• Zet Automatisch inloggen > “Beperkte toegang” AAN in My T-Mobile:

• Schakel WiFi uit op je Android-toestel (je gebruikt dus 4G)
  • Open Google Chrome of Microsoft Edge op je telefoon (beiden zijn gebaseerd op Chromium). Dit probleem speelt niet bij Firefox
  • Ga naar https://t-mobile.nl/verbruik
  • Je krijgt de volgende melding:

Via WiFi kom je wel op de pagina terecht, maar uiteraard wordt je niet automatisch herkend omdat je niet op 4G zit:

Willen jullie dit doorgeven aan de ontwikkelaars? Met name in het buitenland is dit nog wel eens onhandig.

Dank!

icon

Beste antwoord door DennisAmeling 27 februari 2020, 22:17

Vraag me niet hoe, maar sinds vanmiddag/vanavond werkt het ineens wel. Heb dit letterlijk over een periode van meerdere maanden geprobeerd en nu werkt het ineens. Wellicht heeft er iemand meegelezen in dit topic 😉 top!! Dank voor jullie reacties!!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Er staat wel als je op de website bent Let op: als je Chrome gebruikt op een Android toestel dan kan het zijn dat dit misschien niet werkt.

Als je gewoon een andere standaard browser hebt of een andere die is geïnstalleerd als standaard browser dan is het toch geen probleem. 😁

Reputatie 7
Badge +18

Hoi Dennis,

Zojuist via Chrome op Android 10 ingelogd op t-mobile.nl/verbruik en dat werkt gewoon prima. Telefoon Nokia 6.1 en 4G ingeschakeld.

Automatisch inloggen werkt echter niet, ook ik werd niet herkend. Maar na handmatige wachtwoord invoer is alles zichtbaar. De “too many redirects” melding niet gekregen. Ik heb vooraf geen cookies gewist en sla cookies gewoon op.

N.B. Automatisch inloggen op de community via 4G werkt dan weer wel.

Groet, Folkert

Reputatie 5
Badge +11

Er staat wel als je op de website bent Let op: als je Chrome gebruikt op een Android toestel dan kan het zijn dat dit misschien niet werkt.

Als je gewoon een andere standaard browser hebt of een andere die is geïnstalleerd als standaard browser dan is het toch geen probleem. 😁

Chrome is de standaard browser op de Google Pixel :wink:  ik vind altijd wel een manier om het te regelen, idd bijvoorbeeld door een andere browser te gebruiken, maar wilde het vooral even melden voor klanten die hier wellicht last van hebben en het niet melden of niet weten hoe ze het moeten melden.

@Folkert automatische herkenning (“Beperkte toegang”) moet aan staan in je My T-Mobile account zoals vermeld in de openingspost, anders heb je er volgens mij geen last van inderdaad. :slight_smile:

Reputatie 5
Badge +11

Wanneer je je telefoon als hotspot gebruikt voor je laptop/tablet, krijg je exact dezelfde melding op Windows met Chrome/Edge Chromium.

Inloggen op My T-Mobile werkt ook helemaal niet in dit geval. https://www.t-mobile.nl/login geeft onderstaande error. Treft dus ook 4G voor Thuis klanten die via het mobiele netwerk van T-Mobile hun Thuis verbinding hebben geregeld. Puur ter info als T-Mobile hier ooit nog mee aan de slag wil 😅

Reputatie 7
Badge +18

@DennisAmeling Wat er bij jou aan de hand is weet ik niet maar ik heb mijn laptop even overgezet van (KPN) thuis internet naar mijn telefoon als hotspot en ik kan gewoon (automatisch) inloggen via mijn Linux laptop met Chromium browser.

Reputatie 7
Badge +18

@DennisAmeling Nog een aanvulling: heb nu volledige automatische toegang uitgezet en beperkte automatische toegang aan laten staan. Ook nu werkt het nog steeds probleemloos via de hotspot alleen moest ik handmatig 06/wachtwoord invoeren, automatische login knop was verdwenen.

Reputatie 5
Badge +11

Vraag me niet hoe, maar sinds vanmiddag/vanavond werkt het ineens wel. Heb dit letterlijk over een periode van meerdere maanden geprobeerd en nu werkt het ineens. Wellicht heeft er iemand meegelezen in dit topic 😉 top!! Dank voor jullie reacties!!

Reageer