Vraag

Verbruiksdetails niet in te zien via de My T-Mobile App

• 23 mei 2020
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Ik heb net een nieuw abonnement bij jullie en ik heb de app gedownload maar kan de verbruiksdetails niet zien van het internet niet en van het bellen niet op de eerste foto ziet u wat ik wel kan zien 

maar als ik dan op internet , bellen/sms , en overige kosten klik krijg ik de andere fotos tezien 

[Screenshots verwijderd en username aangepast door moderator in verband met telefoonnummer. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo

In het overzicht zie je dat je nog 120 minuten hebt en bijna 1GB van de 5GB hebt verbruikt. Als je op internet drukt moet je zien hoeveel mb je op welk tijdstip hebt verbruikt en bij bellen de oproepen en de duur.

Bekijk het anders eens in je T-Mobile account via de website.

Het verbruik in de app is meestal niet direct up to date, morgen zou het bijgewerkt moeten zijn maar via de website kan je zelf vernieuwen.

Jaa het is al een paar dagen zo in de app

Reputatie 7
Badge +15

Kan je hem eens herinstalleren?

Overige kosten komen alleen de kosten te staan die buiten de bundel vallen, aangezien je onbeperkt bellen en internet hebt blijft deze leeg.

Verbruiksdetails staan alleen gespreksgegevens, als je niet belt komt daar ook niks te staan, dus als je niet hebt gebeld of kosten gemaakt is er niks mis met de app.

Die 120 minuten is bellen naar de EU, bellen vanaf NL naar een ander EU land.

Reputatie 6
Badge +9

Hoi :hand_splayed_tone2:

Werkt de webbased gebruikersomgeving wel zonder problemen? 

Reageer