Beantwoord

Verbruiksdetails storing

• 30 mei 2016
  • 2 reacties
  • 311 Bekeken

Hallo,
sinds een aantal weken kan ik mijn verbruiksdetails niet meer zien, niet in T-mobile app en ook niet als ik online inlog. Ik zie dat hier meer mensen last van hebben en dat er een of andere storing is. Maar is hier inmiddels al meer over bekend, aangezien het al een langer durend en terugkomend probleem is?
Alvast bedankt voor de reactie.

Mvg,
Monika
icon

Beste antwoord door Hajar 31 mei 2016, 09:24

Hi Monika en gjplaisier,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jullie dit even navragen bij ons. Het klopt inderdaad dat er momenteel een storing is waarbij de verbruiksdetails niet zichtbaar zijn. Wij zijn bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Jullie zullen een sms ontvangen zodra de storing is verholpen. Onze excuses voor het ongemak!

Als jullie in de tussentijd andere vragen hebben, laat het mij weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Ik heb contact gehad met De klantenservice en vertelde mij dat het bij de volgende periode opgelost zou zijn. De nieuwe periode is inmiddels begonnen, maar kan nog steeds niets zien. Ik word hier een beetje gek van. Als het werkelijk om een storing gaat, duurt deze wel erg lang.
Wanneer wordt dit opgelost T-Mobile??
Reputatie 7
Badge +20
Hi Monika en gjplaisier,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jullie dit even navragen bij ons. Het klopt inderdaad dat er momenteel een storing is waarbij de verbruiksdetails niet zichtbaar zijn. Wij zijn bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Jullie zullen een sms ontvangen zodra de storing is verholpen. Onze excuses voor het ongemak!

Als jullie in de tussentijd andere vragen hebben, laat het mij weten!

Reageer