Beantwoord

Verbruiksstatus is niet te zien van PrePaid

  • 8 januari 2021
  • 4 reacties
  • 336 Bekeken

Ik kan mijn verbruiksstatus niet bekijken van pre paid

 

icon

Beste antwoord door Hajar 10 januari 2021, 11:39

Hi @inevelthuis 

We ervaren momenten problemen met de My T-Mobile omgeving. Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen! Excuses voor het ongemak. Als je een screenshot van je betaling kan delen in dit topicdan zorg ik ervoor dat de 10 euro wordt toegevoegd aan je tegoed. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Bekijk origineel

4 reacties

Tegoed van €10  is niet bijgeschreven. Kan nog steeds mijn verbruiksstatus niet bekijken.

Waarom geen reactie als er problemen zijn?

Reputatie 5
Badge +12

Dit is een klantenforum waar je voornamelijk met andere klanten spreekt. Directe klantenservice is er alleen telefonisch.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @inevelthuis 

We ervaren momenten problemen met de My T-Mobile omgeving. Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen! Excuses voor het ongemak. Als je een screenshot van je betaling kan delen in dit topicdan zorg ik ervoor dat de 10 euro wordt toegevoegd aan je tegoed. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reageer