Beantwoord

Verbruikstatus incorrect

• 21 januari 2017
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Mijn verbruikstatus klopt niet: ik heb bijvoorbeeld een aantal keer gebeld, maar er is geen enkele minuut afgegaan. Ik hoop dat de mb's wel kloppen, want daar heb ik op gelet mbt mijn verbruik
icon

Beste antwoord door David 23 januari 2017, 09:01

Hey Saske6,

Er is gelukkig niets aan de hand met de verbruikstatus! 😉

Jij hebt een belbundel waarbij je onbeperkt in Nederland kunt bellen en hier dus geen meter voor nodig hebt. De 120 minuten die je in de verbruikstatus ziet zijn voor het verbruik in de EU, maar ik geloof dat dit bij jou niet het geval is. Zolang jij binnen Nederland geen servicenummers belt zal er aan heel jouw verbruikstatus niets veranderen, maar dat hoort dus zo. 🙂

Als we je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +5
Wat voor abonnementsvorm gebruik je? Ben je toevallig onlangs gewisseld van abonnement? Soms zit er inderdaad enige vertraging in de correcte status na wijzigingen.
Abonnement voor 2 jaar sinds eind november.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Saske6,

Er is gelukkig niets aan de hand met de verbruikstatus! 😉

Jij hebt een belbundel waarbij je onbeperkt in Nederland kunt bellen en hier dus geen meter voor nodig hebt. De 120 minuten die je in de verbruikstatus ziet zijn voor het verbruik in de EU, maar ik geloof dat dit bij jou niet het geval is. Zolang jij binnen Nederland geen servicenummers belt zal er aan heel jouw verbruikstatus niets veranderen, maar dat hoort dus zo. 🙂

Als we je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer