Vraag

Verbruikstatus klopt niet

• 26 november 2016
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Mijn beltegoed wordt niet goed weergegeven in status verbruik

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Eeverlo,

Welkom op het forum! :)

Ik wil je graag helpen met jouw vraag, maar het is mij niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt. Wat wordt er niet goed weergegeven en waar zie je dit precies? Ik zie dat je een Basis Sim Only abonnement hebt en dat je altijd op de 22ste van de maand jouw nieuwe tegoed ontvangt. Verder zie ik bij jouw Verbruikstatus op My T-Mobile dat je inmiddels jouw belminuten hebt verbruikt. Omdat je meer dan 150 minuten hebt gebeld, krijg je nu overige kosten voor de belletjes die je nu maakt. Deze vallen namelijk buiten jouw belbundel. Als je bij jouw verbruikdetails kijkt zie je hoeveel minuten je hebt gebeld in de afgelopen dagen.

Geeft dit meer duidelijkheid? Of gaat jouw vraag ergens anders over? Ik hoor het graag van je, dan help ik je verder!

Nog even iets anders: ik zie dat je nog geen T-Mobile Samen groep hebt. Heb je daar al eens van gehoord? Ik kan je zeggen: die wil je! 😉 Met andere T-Mobile klanten kun je een groep maken en vervolgens onderling gratis onbeperkt bellen in Nederland. En of het nog niet leuk genoeg is kun je ook nog elke maand een leuk cadeautje uitkiezen zoals nu 2,50 euro factuurkorting! Via deze pagina maak je jouw groep aan.

Reageer