Vraag

Verbruikstatus komt niet overeen met abonnement

  • 16 maart 2017
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

mijn verbruikstatus komt niet overeen met mijn abonnement

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Johant,

Dat klinkt niet best! Je vraag is alleen wel wat kort, zou je misschien uit kunnen leggen wat er volgens jou niet klopt aan de verbruikstatus?

In My T-Mobile zie ik namelijk een verbruikstatus dat overeenkomt met jouw abonnement. Je hebt een belbundel met onbeperkt bellen in Nederland en 120 belminuten in de EU. Op het moment zijn die 120 belminuten overigens op en daarom bel je buiten de bundel. Op dit moment is dat €0,53 aan overige kosten. Daarnaast heb je een totale bundel van 3500 MB: 3000 MB M-bundel die je bij jouw abonnement hebt zitten (deze is in november aangepast vanaf een S-bundel) en 500 MB van T-Mobile Samen. Daarnaast heb je het startabonnement van Stel Samen & Stel bij en de toestelbetaling. Het lijkt dus allemaal te kloppen, maar misschien doel je ergens anders op?

We horen het graag van je, zodat wij dit zo spoedig mogelijk voor je kunnen ophelderen! 🙂

Reageer