Beantwoord

Verbruikstatus loopt niet mee

• 28 december 2016
  • 10 reacties
  • 226 Bekeken

De verbruiksstatus in my t-mobile app loopt vast, dus kan ik niet zien hoeveel ik heb verbruikt. Hoe kan ik dit herstellen?
icon

Beste antwoord door Teddy55 3 januari 2017, 16:51

Het probleem lag bij de gebruikersnaam. Ik probeerde met mijn e-mail in te loggen maar dat werkte niet en ik kon mijn gegevens niet zien. Ik probeerde mijn telefoonnummer als gebruikersnaam om in te loggen en het werkte. Nadat ik dat had gedaan kon ik weer inloggen en mijn gegevens bekijken.

Alles is weer opgelost.

Iedereen bedankt voor de tips:D
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Teddy,

Dat is inderdaad niet handig. Heb je de app al afgesloten en opnieuw gestart? Heb je jouw toestel al opnieuw gestart? Mocht dit niet werken dan kun je jouw My T-Mobile app verwijderen en opnieuw installeren. Vaak is het probleem daarmee verholpen.

Laat je even weten of het is gelukt? Fijne jaarwisseling! 🙂
heb hetzelfde probleem
Reputatie 6
Badge +17
Je kunt ook ten aller tijden je verbruik zien via de website van My T-Mobile. Gewoon via je browser.
Soms helpt het om de app te verwijderen, telefoon herstarten en de app opnieuw te installeren.
verwijderen heb ik al geprobeerd maar via de website is een goede tip
helaas.... op de website staat de mb en min. teller ook stil
Reputatie 7
Badge +20
Hey,

Zou je kunnen aangeven van welke telefoon je gebruik maakt en of je vandaag wel verandering ziet?

Als ik in de specificatie van jouw verbruik kijk, dan zie ik alleen maar gesprekken in Nederland. Aangezien je een onbeperkte belbundel hebt, is het logisch dat de 120 belminuten voor in de EU niet verdwijnen. Deze teller zal dus pas bewegen als je gesprekken gaat voeren die uit die 120 belminuten vallen.

Ik zie overigens ook dat je gister ook MB's hebt verbruikt. Zou je kunnen aangeven van welke teller je gebruik maakt op jouw telefoon? Staat hier een ander aantal MB's op die verbruikt worden dan in je My T-Mobile? Het kan zijn dat er even vertraging zit in de verwerking, dus als je op YouTube zat en je sluit erna de app en gaat gelijk naar je verbruikstatus, dan zal dit waarschijnlijk nog niet up-to-date zijn. Op dit moment heb je nog 4074 MB over, zou je kunnen kijken hoe het aan het eind van de dag staat?

We horen het graag van je! 🙂
ik heb telefonisch contact gehad met tmobile en het is opgelost. bedankt!
Reputatie 6
Badge +16
Hallo,

Ah super, goed om te lezen dat het is opgelost. Wat hebben onze collega's voor je gedaan om dit op te lossen? Nu ben ik erg benieuwd!
Het probleem lag bij de gebruikersnaam. Ik probeerde met mijn e-mail in te loggen maar dat werkte niet en ik kon mijn gegevens niet zien. Ik probeerde mijn telefoonnummer als gebruikersnaam om in te loggen en het werkte. Nadat ik dat had gedaan kon ik weer inloggen en mijn gegevens bekijken.

Alles is weer opgelost.

Iedereen bedankt voor de tips:D
Reputatie 7
Badge +20
Goed om te lezen dat het bij jou zo is opgelost, Teddy55! 🙂

Reageer