Beantwoord

Verbruikstatus niet bijgewerkt na overstap

  • 1 februari 2017
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Sinds ik over ben naar het nieuwe Go abonnement staat er bij mijn verbruik status een bedrag ingevuld bij extra kosten. Deze extra kosten zijn de normale bel kosten. Maar de belkosten vallen toch in het abonnement van Go?
icon

Beste antwoord door Serviceweb 1 februari 2017, 08:15

Goedemorgen Tonneke,

Dit kunnen 2 dingen zijn.
1) Je My T-Mobile app is nog niet helemaal rond in het systeem dus staan er nog bedragen die niet kloppen. Dat gaat vanzelf wel goed komen, geef het een paar dagen.

2) De eindfactuur van T-Mobile ziet er anders uit dan je gewend bent. We maken een eindafrekening als je kosten hebt gemaakt of wanneer je teveel betaald hebt. Hou rekening met het volgende:

-Je betaalt je vaste maandkosten tot de datum waarop het abonnement stopt.
-Wanneer je in de laatste periode nog kosten buiten de bundel hebt gemaakt, dan moet je hiervoor betalen.
-Moest je op de vorige factuur kosten voor de hele maand betalen of kreeg je kortingen terwijl je abonnement al gestopt was? We corrigeren de kortingen en kosten op je eindfactuur.
-Heb je teveel betaald? Dan krijg je de teveel betaalde kosten binnen 2 weken teruggestort op je bankrekening.

Deze punten dien je rekening mee te houden, ook als je overstapt naar een Go abonnement.
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen Tonneke,

Dit kunnen 2 dingen zijn.
1) Je My T-Mobile app is nog niet helemaal rond in het systeem dus staan er nog bedragen die niet kloppen. Dat gaat vanzelf wel goed komen, geef het een paar dagen.

2) De eindfactuur van T-Mobile ziet er anders uit dan je gewend bent. We maken een eindafrekening als je kosten hebt gemaakt of wanneer je teveel betaald hebt. Hou rekening met het volgende:

-Je betaalt je vaste maandkosten tot de datum waarop het abonnement stopt.
-Wanneer je in de laatste periode nog kosten buiten de bundel hebt gemaakt, dan moet je hiervoor betalen.
-Moest je op de vorige factuur kosten voor de hele maand betalen of kreeg je kortingen terwijl je abonnement al gestopt was? We corrigeren de kortingen en kosten op je eindfactuur.
-Heb je teveel betaald? Dan krijg je de teveel betaalde kosten binnen 2 weken teruggestort op je bankrekening.

Deze punten dien je rekening mee te houden, ook als je overstapt naar een Go abonnement.
Dank je voor jullie snelle reactie!
Duidelijk.

Reageer