Beantwoord

Verbruikstatus niet in te zien

  • 21 juni 2016
  • 3 reacties
  • 242 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
Al meerdere dagen kan ik mijn verbruikstatus niet zien, ik kan dus niet bijhouden hoeveel belminuten ik nog heb. Hoe komt dit?
icon

Beste antwoord door David 22 juni 2016, 14:16

Hey Aalt,

Helaas is er een storing met de verbruikstatus en jouw prijsplan, Alleen bellen & sms'en 22. Op het moment wordt er hard gewerkt aan de oplossing en ik heb ook jouw nummer doorgezet om dit na te laten kijken. Zodra het opgelost is, wordt er een SMS verstuurd om je hiervan op de hoogte te stellen.

Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Aalt,

Helaas is er een storing met de verbruikstatus en jouw prijsplan, Alleen bellen & sms'en 22. Op het moment wordt er hard gewerkt aan de oplossing en ik heb ook jouw nummer doorgezet om dit na te laten kijken. Zodra het opgelost is, wordt er een SMS verstuurd om je hiervan op de hoogte te stellen.

Excuses voor het ongemak!
Het is nu een week later, nog steeds geen inzage in mijn verbruikstatus
Reputatie 7
Badge +15
Hey Aalt,

Sorry dat je nog steeds geen inzage in de verbuikstatus hebt. Helaas kampen we momenteel met een gehele storing voor alle gebruikers. Meer informatie hierover vind je in dit topic.

Sorry voor het ongemak!

Reageer