Beantwoord

Verkeerde tijdzone app

• 13 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

Hallo,
De tijdzone van mijn tmobile-app klopt niet. Hij geeft nog steeds de tijdzone van mijn vakantiebestemming aan. Hoe kan ik dit veranderen?
icon

Beste antwoord door Hajar 14 oktober 2016, 15:08

Hi Eminee,

Welkom op ons Forum!

Wat vreemd. Dit is een bekend probleem bij PrePaid klanten en wij zijn druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Maar jij hebt een abonnement zie ik. Heb je al geprobeerd om je toestel uit en aan te zetten? Mocht dat niet werken dan kan het goed zijn dat het met de storing te maken heeft. Excuses voor het ongemak!

Als ik in de tussentijd iets anders kan betekenen, laat het mij weten. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Eminee,

Welkom op ons Forum!

Wat vreemd. Dit is een bekend probleem bij PrePaid klanten en wij zijn druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Maar jij hebt een abonnement zie ik. Heb je al geprobeerd om je toestel uit en aan te zetten? Mocht dat niet werken dan kan het goed zijn dat het met de storing te maken heeft. Excuses voor het ongemak!

Als ik in de tussentijd iets anders kan betekenen, laat het mij weten. 🙂
Hoi Hajar,

Dat heb ik al geprobeerd, maar helaas heeft dit niet geholpen
Tmobile app blijft de tijdzone van vakantieverblijf van een maand geleden aangeven. Ben vandaag in de shop geweest en heb op aanraden van medewerker daar de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En dat helpt dus niet. Hebben jullie een echte oplossing? Dank!
Reputatie 7
Badge +20
@Eminee

Zou je de app eens helemaal kunnen verwijderen en opnieuw kunnen installeren? Dit zou het in principe moeten oplossen. Als dit niet zo is, dan lijkt het erop dat jij ook de storing ervaart waar Hajar het over had.

We horen graag of het met het opnieuw installeren gelukt is!

@Hhpj

Jij ondervindt de storing waar Hajar het hierboven over had in haar reactie naar Eminee toe. Op het moment is de technische afdeling bezig om dit op te lossen, maar op dit moment is hier nog geen fix voor helaas.

Zodra deze er is laten we het hier ook op het forum weten.

Reageer