Beantwoord

Verkeerde zone bij terugkomst in NL

• 22 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 121 Bekeken

Ook ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem, als in de topic met de naam: verkeerde zone terug in NL.
Ben in Duitsland geweest en nu weer terug in Nederland (niet in een grensgebied). Ik heb een Samsung Galaxy Note 3. Heb een prepaid telefoonabonnement met een maandelijkse internet bundel van 1000 MB (die ik met mijn prepaid bedrag op mijn telefoon betaal) en krijg bij My t-mobile de melding dat ik nog steeds in Duitsland ben.
Heb de app van My t-mobile al een keer verwijderd en zowel mijn telefoon uitgeschakeld en de simkaart verwijderd en weer terug gestopt.
Kan ik nu wel of niet met mijn databundel internetten zonder op kosten gejaagd te worden?

Het bericht in het eerste topic met dit onderwerp (van 21 dagen geleden) werd gemeld dat er een storing was. Ik mag toch aannemen dat die zo langzaam aan opgelost is?!
icon

Beste antwoord door David 25 oktober 2016, 12:08

Hey Graegemier,

We zijn nog altijd bezig met het onderzoeken van het probleem. Het blijkt allemaal meer gecompliceerd dan gedacht.

Als je nu internet kunt gebruiken dan word je hier niet extra op de kosten voor gejaagd, omdat je hier een Travel & Surf-pas voor nodig hebt. Ik zie dat je ook een databundel hebt op dit moment, deze werkt enkel in Nederland en niet in het buitenland. Je kunt hier dus geen extra kosten voor maken.

Overigens is het niet toegestaan om je vraag meerdere malen te stellen en hier aparte topics voor te openen. Dit topic gaat dan ook op slot en voor verdere vragen verwijs ik je naar het eerdere topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Graegemier,

We zijn nog altijd bezig met het onderzoeken van het probleem. Het blijkt allemaal meer gecompliceerd dan gedacht.

Als je nu internet kunt gebruiken dan word je hier niet extra op de kosten voor gejaagd, omdat je hier een Travel & Surf-pas voor nodig hebt. Ik zie dat je ook een databundel hebt op dit moment, deze werkt enkel in Nederland en niet in het buitenland. Je kunt hier dus geen extra kosten voor maken.

Overigens is het niet toegestaan om je vraag meerdere malen te stellen en hier aparte topics voor te openen. Dit topic gaat dan ook op slot en voor verdere vragen verwijs ik je naar het eerdere topic.