Beantwoord

Verlengen, maar andere datum in My T-Mobile

• 31 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 902 Bekeken

Goedemiddag,

Een week geleden heb ik mijn abonnement verlengt. Hierbij heb ik een nieuwe Iphone 11 besteld, waarvan ik meer dan de helft al heb betaald. In de app van T-mobile staat dat mijn nieuwe abonnement pas 21 februari 2020 ingaat, terwijl mijn huidige abonnement 12 november 2019 is afgelopen. Nu had ik de vraag hoe dit zit? Ik verwacht niet dat de Iphone al binnen is voor 12 november, maar ik mag hopen dat mijn abonnement niet pas 21 februari ingaat. 

Mvg,

Adinda

icon

Beste antwoord door David 5 november 2019, 08:36

Hoi @adindahdrk,

Geen zorgen, je komt niet zonder abonnement te zitten, dat doen we je niet aan! :smile:

Wanneer je toestel niet direct geleverd wordt, dan wordt er een “fictieve” startdatum van jouw verlenging gekozen. Zodra je dan jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt ook de startdatum in My T-Mobile gewoon netjes aangepast.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag van je!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @adindahdrk,

Geen zorgen, je komt niet zonder abonnement te zitten, dat doen we je niet aan! :smile:

Wanneer je toestel niet direct geleverd wordt, dan wordt er een “fictieve” startdatum van jouw verlenging gekozen. Zodra je dan jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt ook de startdatum in My T-Mobile gewoon netjes aangepast.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag van je!

Reageer