Vraag

Verwijderen van t mobile account

Hallo, ik heb een nieuwe telefoon en een nieuw abbonement van t mobile..
Maar hoe moet ik dit account verwijderen??

10 reacties

Reputatie 5
Badge +13
@Chrisjee & welkom op het forum :)
Je kunt zelf geen accounts verwijderen, dit kan alleen door T-Mobile medewerkers.
Gaat het om een verlenging of een geheel nieuw abonnement (eventueel met nummerbehoud)?

Bij een verlenging zal je My T-Mobile automatisch worden aangepast.
Bij nummerbehoud komt je oude account automatisch te vervallen na de nummerportering.

In principe laat je je oude account links liggen en gaat verder met het nieuwe account.
Hallo,
Ik had prepaid en nu een abbonement... Maar met een ander nummer. Hij schakelt niet automatisch over daarom wil ik vragen of jullie mijn account willen verwijderen zodat ik een nieuwe kan aanmaken
@Chrisjee

Je account is al verwijderd. Je kunt de registratie opnieuw doen. 🙂
Ik heb een vraag ik had een prepaid en heb nu een nieuw abonnement besteld bij jullie maar mijn oude telefoon is gestolen en heb nu een nieuwe telefoon besteld moet ik nu een nieuw account aanmaken of niet want ik krijg ook een ander telefoonnummer dus hoe gaat het dan met mijn oude account?
@Chrisjee & welkom op het forum :)
Je kunt zelf geen accounts verwijderen, dit kan alleen door T-Mobile medewerkers.
Gaat het om een verlenging of een geheel nieuw abonnement (eventueel met nummerbehoud)?

Bij een verlenging zal je My T-Mobile automatisch worden aangepast.
Bij nummerbehoud komt je oude account automatisch te vervallen na de nummerportering.

In principe laat je je oude account links liggen en gaat verder met het nieuwe account.

Het gaat om een geheel nieuw nummer en telefoon
Het gaat om een geheel nieuw nummer en nieuwe telefoon
Hallo,

Kunt u mijn account verwijderen?

Alvast bedankt!
Hallo,

Kunt u mijn account verwijderen?

Alvast bedankt!

Om het Forum voor iedereen overzichtelijk te houden wil ik je vragen om je vraag voortaan maar op een plek te stellen, dan krijg je ook het snelst antwoord. Dit staat overigens ook in de huisregels van het Forum.
@Gwendolyn70

De reden dat ik ook reacties op 2 andere plekken heb gesteld, is omdat ik gewoonweg niet weet welke plekken wel of niet actief zijn.
Reputatie 5
@Sha1993 het heeft geen zin om je vraag op meerdere plekken te stellen, hierdoor wordt je vraag niet sneller opgepakt. Wij beantwoorden de vragen zoveel mogelijk op volgorde van binnenkomst. Ik zie dat je account in middels is verwijderd.

Reageer