Beantwoord

Verzoek voor toestemming in My T-Mobile App mislukt

• 10 september 2016
  • 6 reacties
  • 184 Bekeken

Na een factory reset van mijn iPhone 6s + iOS 10, voeg ik mijzelf toe als gebruiker in de My T-Mobile app die ik net weer heb geïnstalleerd.
Na het inloggen kom ik bij de acceptatie van

. Als ik vervolgens de Accepteren knop selecteer, dan krijg ik daarna een heel leuke melding

:?. En als ik OK selecteer kom ik vervolgens weer terug in de app op de positie om een gebruiker toe te voegen.
Het wordt nog leuker: want als ik het dan, omdat het leuk is denken sommige programmeurs misschien, direct nog een keer probeer dan krijg ik de melding

:@

HELP?!
icon

Beste antwoord door jsheikens 10 september 2016, 11:22

Dit speelt sinds de Eifoon 7 gister beschikbaar is via T-mobile, waarschijnlijk hebben de servers moeite met het verwerken van alle aanvragen en duurt het even voor deze gesynched zijn.
Bekijk origineel

6 reacties

De T-mobile heeft een landelijke storing. Niemand kan er op dit moment iets mee. Hopelijk word het snel opgelost.
Er is geen enkel bericht te vinden hierover op de T-Mobile website, Facebook of Twitter. :@
Daarnaast kan ik op mijn online dashboard de informatie gewoon raadplegen. :D
Heel vaag allemaal. :?
Dit speelt sinds de Eifoon 7 gister beschikbaar is via T-mobile, waarschijnlijk hebben de servers moeite met het verwerken van alle aanvragen en duurt het even voor deze gesynched zijn.
Reputatie 2
Ik heb het precies hetzelfde. Hopelijk kunnen ze het snel oplossen.
Net opnieuw geprobeerd, deze keer kwam ik er doorheen, pfhhh. 😃
Reputatie 7
Badge +15
Hey allemaal,

Lukt het bij jullie alleen weer om gewoon in te loggen? Mocht dat niet het geval zijn, let me know! We kunnen het dan doorzetten naar de afdeling die hier over gaat om het zo snel mogelijk op te lossen. :)

Sorry voor het ongemak en bedankt voor het melden van deze feedback!

Reageer