Beantwoord

Voicemail uitzetten

• Doet lekker mee
  • 10 reacties
kunnen jullie mijn voicemail uitzetten ik krijg deze via de website of telefoon niet meer uit nadat ik de rinkeltijd heb verhoogd naar 30 seconden
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 januari 2018, 14:12

Hoi Mehdy,

Ik zie dat het je is gelukt om via het SMSje met het woord "UIT" naar 1233 de voicemail uit te zetten! Ook in jouw My T-Mobile > Gegevens & Instellingen zie ik dat de voicemail uitgeschakeld staat. Fijn dat het goed is gekomen!

Je bent harte welkom op de community als je in de toekomst nog andere vragen hebt. 😃 Fijn weekend!

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 5
Badge +15
Hoi Mehdy,

Ik zie dat het je is gelukt om via het SMSje met het woord "UIT" naar 1233 de voicemail uit te zetten! Ook in jouw My T-Mobile > Gegevens & Instellingen zie ik dat de voicemail uitgeschakeld staat. Fijn dat het goed is gekomen!

Je bent harte welkom op de community als je in de toekomst nog andere vragen hebt. 😃 Fijn weekend!
Het lijkt allemaal ok , maar als ik mezelf bel krijg ik nog steeds te horen ,, u bent verbonden met de mailbox van ........ piep , en ik wil dat dat veranderd in , deze persoon is momenteel niet bereikbaar
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Mehdy,

Als je de voicemail weer zelf belt, wordt deze automatisch ingeschakeld. Houd er dus rekening mee wanneer je dit wilt testen met jouw eigen nummer. Als je de voicemail uitgeschakeld hebt, krijg je overigens een automatisch bericht met een standaard antwoord. Dat is niet aan te passen. Het is dus kiezen tussen voicemail aan met eigen bericht of voicemail uit met automatisch bericht. Die keus is aan jou! 🙂
ik bel mijn mobiele nummer me mij vaste telefoon dus dat kan daar geen invloed op hebben
ik blijf hoe dan ook bij mijn mailbox uitkomen als ik mezelf bel met de vaste telefoon.
ik vraag zet het aub uit en dat automatisch bericht aan met , dit nummer is niet bereikbaar
Reputatie 2
Badge +11
Hey mehdy,

Ik heb het meteen voor je nagekeken! In ons systeem zie ik dat alle instellingen goed staan met betrekking tot de uitschakeling van je voicemail. Wat ik je dus wil vragen om te doen, is jouw telefoon te herstarten. Dit kan vaak voldoende zijn om het probleem te verhelpen! 😃

Laat je ons weten als het gelukt is?
het probleem is nog niet opgelost
ik heb net de voicemail geactiveerd persoonlijk bericht ingesproken en daarna op internet uitgezet ( bevestiging ontvangen ) en via 1233 uit uitgezet ( bevestiging ontvangen ) maar het staat nog steeds aan. de enigste oplossing zijn jullie als wij als klant het niet kunnen ik ben al meer dan 15 jaar klant dit gedonder heb ik nog nooit gehad dus los het aub op.
Reputatie 7
Badge +18
Hi Mehdy,

Geen zorgen, het wordt uiteindelijk opgelost, dat komt goed!

Ik heb het gecontroleerd en bij ons stond de voicemail al uitgeschakeld. Aangezien je aangeeft dat het nog niet gelukt is, heb ik deze nog een keer uitgeschakeld. Nu zou het eigenlijk al gelukt moeten zijn. Houd er wel rekening mee dat wanneer jij zelf jouw voicemail belt om te kijken of deze uitgeschakeld is, deze juist weer aan wordt gezet, omdat je deze dan weer activeert.

Hopelijk is het zo opgelost! Zo niet, laat het dan even weten, dan gaan we gewoon verder met het vinden van de oplossing!
bedankt voor je inzet maar nee het probleem is nog niet opgelost
Reputatie 7
Badge +18
Hey Mehdy,

Graag gedaan, maar erg jammer dat het nog niet opgelost is! Ik heb het nu gelijk doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dan kijken hoe het kan dat jouw voicemail ingeschakeld blijft, ondanks het uitzetten. Hopelijk kunnen zij gauw de oorzaak achterhalen!
op dit moment 15-01 / 17:05 / nog niet opgelost , we wachten nog even af
Reputatie 5
Badge +15
Hoi Mehdy, dat kan kloppen hoor! 🙂 David heeft het namelijk gister doorgezet naar de technische afdeling. Komt echt goed! 😃
hallo de voicemail is uit maar is het de bedoeling dat naar 5 overgangstonen de verbinding verbroken word tuut tuut tuut of hoort daar nog een persoon niet bereikbaar of iets vergelijkbaars te horen te zijn Gr mehdy
Reputatie 2
Badge +11
Hey Mehdy,

Het is me allemaal wat, die voicemail! 😉 Als ik het goed begrijp is je voicemail nu dus uitgeschakeld, maar ben je niet blij met wat je hoort? Je zou willen dat de verbinding wordt verbroken na 5 overgangstonen, of dat een standaard bericht aangeeft dat je niet bereikbaar bent. Wat hoor je nu dan precies als ik vragen mag? Het is namelijk zo dat als de voicemail uitgeschakeld is, je het standaard bericht hoort "Het nummer dat je probeert te bereiken is tijdelijk niet bereikbaar, probeer het op een later tijdstip opnieuw".

Ik probeer zo goed mogelijk met je mee te denken voor een alternatieve oplossing, misschien is het een idee om je welkomstboodschap aan te passen? Dit doe je als volgt:
Bel 1233 > Kies optie 9: 'Mailboxinstellingen wijzigen' > Kies optie 2: 'Instellingen' > Kies optie 1: 'Welkomstboodschap' > Maak een keuze:
1. Persoonlijke welkomstboodschap (zelf ingesproken)
2. Standaard welkomstboodschap met je telefoonnummer
3. Standaard welkomstboodschap met je naam (die je zelf inspreekt) > Bevestig met #.
Let er wel op dat bij deze optie de voicemail weer ingeschakeld is.

Ik ben benieuwd of dit de oplossing biedt waar je naar zoekt en hoor het natuurlijk graag van je! 😃
hallo , het is de bedoeling dat de voicemail uit geschakeld zou worden dat was wat ik wou, het punt is Nu dat als ik me bel via de vaste telefoon voor een testje dat naar 5 rinkelovergangen de verbinding spontaan overgaat in tuut tuut tuut oftewel verbinding verbroken , dat is wel erg snel hij mag van mij wel wat vaker overgaan voordat dat gebeurt , en het bericht " Het nummer dat je probeert te bereiken is tijdelijk niet bereikbaar, probeer het op een later tijdstip opnieuw " is niet hoorbaar. hij gaat letterlijk over van overgangstoon 5x naar verbreektoon tuut tuut tuut. Ik ben niet van plan het advies uit te voeren omdat dan de voicemail weer aanstaat en het hele verhaal weer opnieuw begint ik hoop dat je dat begrijpt , laat ze dit probleem maar aub bij de techniek afdeling oplossen die hebben ook de voicemail naar wat gedonder uit weten te zetten dus zullen waarschijnlijk ook de oplossingen hier voor hebben ik hoop dat het zo duidelijk is , zo niet laat het maar weten
Reputatie 2
Badge +11
Ik begrijp je nu volkomen, Mehdy! 😉 Daarom heb ik het meteen voor je nagevraagd bij onze technische jongens. Je kunt de doorschakeltijd of rinkeltijd zelf snel en eenvoudig aanpassen naar het gewenste aantal seconden (5 tot maximaal 30).

Als eerste wil ik je daarvoor vragen de de toets-code ##002# in te voeren en op de 'bel''-toets te drukken, hiermee worden alle eventuele huidige doorschakeling verwijderd. Hierna kun je de code (zonder spaties): **61*+31624(je volledige 06-nummer)*11*(aantal seconden)# in voeren en weer te eindigen met het tikken op de 'bel'-toets.

Dus, is jouw mobiele nummer 06 1234 5678 en wil je 30 seconden instellen, dan toets je in: **61*+316240612345678*11*30#. Hiermee wordt natuurlijk niet je voicemail opnieuw aangezet! 😃 Meer informatie over het aanpassen van de doorschakeltijd kun je vinden op onze pagina hierover.

Laat je me weten als het allemaal gelukt is, ik ben namelijk erg benieuwd!
hallo ik heb dit **61*+316240612345678*11*30# kort geleden gedaan om mijn rinkeltijd te verlengen dat is gelukt maar toen stond daarna ook mijn voicemail aan , toen begon dus het voicemail probleem. maar jij had de code ##002# erbij staan dus heb ik het toch maar weer geprobeerd. nu geeft de telefoon bij allebei de opties de melding mislukt door dus ik kan er niets mee, laten we aannemen dat het probleem toch echt in het systeem zit , tot later

Reageer