Beantwoord

Volgens My T-Mobile App in Duitsland

• is een Top Poster
  • 5 reacties
Volgens de My T-Mobile App zit ik in het buitenland (Duitsland), terwijl ik toch echt in Nederland zit. Zit ook niet in het grensgebied en zit gewoon netjes op T-Mobile NL.

Hoe los ik dat op?
icon

Beste antwoord door BartR 20 september 2016, 10:27

Dankjewel voor het melden! Zou je mij in een persoonlijk bericht je telefoonnummer willen sturen? Dan kunnen we het laten onderzoeken.
Bekijk origineel

25 reacties

Hoi,

Welkom op het forum.
Misschien toestel opnieuw opstarten, uitloggen op t-mobile app,,roaming uitzetten?
Bedankt voor je reactie. Heb dat al geprobeerd en zojuist voor de zekerheid nogmaals gedaan maar helaas niet het gewenste resultaat.

Raarrrrr
Ook via wifi?
Heb geen WiFi voorhanden helaas.. heb net wel de netwerkinstellingen gereset maar ook dat heeft niet geholpen.
Reputatie 2
Dankjewel voor het melden! Zou je mij in een persoonlijk bericht je telefoonnummer willen sturen? Dan kunnen we het laten onderzoeken.
Done 🙂
Helaas nog geen oplossing...
Reputatie 2
Hi! op dit moment zijn we je probleem nog aan het onderzoeken. Zijn er specifieke functies die je nu niet kunt gebruiken of zien? Ik help je daar graag mee.
Via een omweg kan ik alles. Is alleen erg vreemd.
Hoi,
helpt het om de locatie bepaling aan te zetten?
Mijn toestel geeft ook aan dat ik in Duitsland ben. Heb n.a.v. de reacties hier ook alles geprobeerd maar zonder resultaat.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Lidyj,

Welkom op het forum!

Balen dat jij hier ook last van hebt. Had je de applicatie toevallig al een keer helemaal van je toestel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd + gedownload? Ik heb je gegevens in ieder geval doorgestuurd naar onze vriendelijke collega Bart zodat hij dit verder voor je kan onderzoeken. Mocht er meer informatie beschikbaar zijn dan plaatsen we hier weer een reactie.
Bedankt voor je snelle reactie.
Ja ik heb de app verwijderd en opnieuw gedownload maar geen verschil.
Reputatie 7
Badge +20
Erg jammer dat dit nog niet gewerkt heeft, helaas kunnen wij op het moment wat dit betreft niets voor je betekenen. Ik vertrouw er op dat onze collega Bart binnenkort met een oplossing komt.

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten! 🙂
Ik heb de afgelopen week niemand gebeld en data alleen via wifi gebruikt maar ik heb gemerkt dat mijn beltegoed met een aantal centen per dag minder wordt! Heeft dit ook te maken met de foutieve locatie?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lidyj,

Ik zie dat je hier gisteren ook contact met mijn collega's over hebt gehad. Hier is ook uitgelegd dat dit niet aan elkaar gelinkt is en geen verband met elkaar heeft. Is ook al uitgelegd over het verbruik?

In ons systeem is namelijk te zien dat je wel dataverbruik hebt, waardoor je dus kosten maakt. Wij kunnen niet zien waar jij precies data aan gebruikt, maar dit kun je zelf wel controleren. In dit topic vind je de tips hoe je dit kunt doen. Hopelijk kom je er zo achter.

Als je nog verdere vragen hebt, laat het ons weten!
Hallo allen,

Na een dagje Duitsland heb ik hetzelfde probleem.
Ook ik heb alles geprobeerd maar zonder resultaat. Is het nodig om ook mijn nummer door te geven of zal ik even geduldig afwachten op een oplossing voor MFT73?
Reputatie 7
Badge +15
Hey thMargriet,

We zijn er achter dat PrePaid klanten die in de afgelopen dagen in het buitenland zijn geweest inderdaad te zien krijgen in de My T-Mobile App dat ze nog in het buitenland zijn. Dit probleem is nu in onderzoek bij mijn collega's en ze doen hun uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak!

Uiteraard kun je in de tussentijd wel via de browserversie van My T-Mobile je bundels, tegoed en gegevens gewoon bekijken.

Mocht je hier nog vragen over hebben, let me know!
Mijn iPad heeft sinds ik terug ben van een reis o.a. Door Duitsland ook nog steeds aan dat ik in Duitsland ben. Heb van alles geprobeerd, ook de App opnieuw geïnstalleerd etc.maar niets helpt
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tommy,

Zoals mijn collega Amy boven jouw bericht ook aangeeft is dit een storing die op het moment actief is. Helaas is er nog geen vaste oplossing voor. We gaan er wel vanuit dat deze er spoedig is!

Houd dit topic dan ook in de gaten voor updates over dit probleem!
goedenavond,
sinds een week heb ik ook dit vervelende probleem de T-Mobile app geeft aan dat mijn huidige zone: Duitsland is? hoe los ik dit op?
locatie voorziening staat aan wifi of 3/4g maakt niet uit.
app verwijderd reboot uitgevoerd daarna weer er op gezet en ingelogd op de app.
heeft dit invloed op mijn verbruiks kosten want ik was na opwaarderen van 15,- euro de volgende dag al weer leeg! normaal doen ik hier 2 tot 4 weken mee.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Mkreike,

Jammer om te lezen dat je hier ook last van hebt! We begrijpen goed dat je dit snel opgelost wilt hebben.

Onze collega's zijn nog bezig met het achterhalen van de oorzaak zodat we het op kunnen lossen. We doen ons uiterste best! In de tussentijd kan je jouw verbruikstatus via de browser kijken als je inlogt op My T-Mobile.

Dit heeft geen invloed op je verbruiks kosten, het gaat hier alleen om een incorrecte weergave binnen de My T-Mobile applicatie. Om je van meer duidelijkheid te voorzien omtrent je beltegoed heb ik meteen de benodigde systemen tevoorschijn gehaald. Hier zie ik dat je beltegoed op is gegaan aan het gebruik van internet. Dit kan bewust of onbewust hebben plaats gevonden. Was dit bewust? Dan adviseren we je om een internet bundel te activeren. Was je hier niet bewust van? Dan adviseren we je om de toegang tot het internet via de instellingen van je telefoon te blokkeren. Dit doe je door gegevens verbinding of mobiele data uit te schakelen.

Na ingelogd te hebben op je My T-Mobile account zie ik dat je jouw adresgegevens nog niet hebt geregistreerd. Als je na het inloggen op de overzichtpagina bent en kiest voor registreren, dan krijg je €5,- beltegoed cadeau voor ons. Mooi meegenomen toch? :)

Ik hoop dat mijn antwoord duidelijk is, heb je aanvullende vragen dan horen we het graag van je!
Reputatie 2
Hoi Mkreike,

Jammer om te lezen dat je hier ook last van hebt! We begrijpen goed dat je dit snel opgelost wilt hebben.

Onze collega's zijn nog bezig met het achterhalen van de oorzaak zodat we het op kunnen lossen. We doen ons uiterste best! In de tussentijd kan je jouw verbruikstatus via de browser kijken als je inlogt op My T-Mobile.

Dit heeft geen invloed op je verbruiks kosten, het gaat hier alleen om een incorrecte weergave binnen de My T-Mobile applicatie. Om je van meer duidelijkheid te voorzien omtrent je beltegoed heb ik meteen de benodigde systemen tevoorschijn gehaald. Hier zie ik dat je beltegoed op is gegaan aan het gebruik van internet. Dit kan bewust of onbewust hebben plaats gevonden. Was dit bewust? Dan adviseren we je om een internet bundel te activeren. Was je hier niet bewust van? Dan adviseren we je om de toegang tot het internet via de instellingen van je telefoon te blokkeren. Dit doe je door gegevens verbinding of mobiele data uit te schakelen.

Na ingelogd te hebben op je My T-Mobile account zie ik dat je jouw adresgegevens nog niet hebt geregistreerd. Als je na het inloggen op de overzichtpagina bent en kiest voor registreren, dan krijg je €5,- beltegoed cadeau voor ons. Mooi meegenomen toch? :)

Ik hoop dat mijn antwoord duidelijk is, heb je aanvullende vragen dan horen we het graag van je!

Hoi Issam, het is waarschijnelijk langer dan 1 jaar geleden maar ik heb dit probleem ook na mijn bezoek in Duitsland, er wordt aangegeven in de app (zelfs met de nieuwe 5.0 update die net is uitgekomen) dat ik nog steeds in Duitsland ben terwijl ik al een poosje weer in Nederland ben. Zijn jullie collega's na 1 jaar al wat wijzer geworden? :? 🆒
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Simnlru,

Wat gek, zeg! Ik zie dat nu in jouw My T-Mobile wel Nederland wordt aangegeven! Klopt dat? Kun je in de toekomst een screenshot maken als dit weer gebeurt? Dan kunnen wij er op dat moment meteen voor jou achteraan gaan!

Reageer