Beantwoord

Waarschuwing Netwerk radar app

• 26 juni 2014
  • 5 reacties
  • 1045 Bekeken

Vanuit de nieuwe My T Mobile app gewezen op de Netwerk radar app. Handig om de zien of er storingen of onderhoud is op het netwerk. Nou dat geloof ik dat het handig is, voor T Mobile dan. In een halve dag tijd heb ik meer dan 300 MB aan deze app gespendeerd. Ik zeg dat is binnen lopen T Mobile!!!! Snel weer verwijderd.
T Mobile bedankt voor de tip.......
icon

Beste antwoord door Tom 27 juni 2014, 07:56

@Nicole1971 wat vervelend om te lezen dat de NetwerkRadarApp in een halve dag 300 MB van je tegoed heeft verbruikt. Had je automatisch scannen ingeschakeld? Dan kan het verbruik inderdaad hard oplopen aangezien de app dan ik dacht iedere half uur een scan uitvoert. Voor een enkele scan is de app echter wel aan te raden. T-Mobile gebruikt de resultaten van de snelheidstests die met deze app worden uitgevoerd voor de optimalisatie van ons netwerk. Ik heb uit coulance een MB aanvuller van 500 MB op jouw nummer geactiveerd en de kosten die hieraan verbonden zijn middels een creditnota vergoed.

Ik hoop dat ik je zo naar voldoening heb geholpen. Mocht je hier echter nog vragen over hebben aarzel dan niet om nog een berichtje achter te laten.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
@Nicole1971 wat vervelend om te lezen dat de NetwerkRadarApp in een halve dag 300 MB van je tegoed heeft verbruikt. Had je automatisch scannen ingeschakeld? Dan kan het verbruik inderdaad hard oplopen aangezien de app dan ik dacht iedere half uur een scan uitvoert. Voor een enkele scan is de app echter wel aan te raden. T-Mobile gebruikt de resultaten van de snelheidstests die met deze app worden uitgevoerd voor de optimalisatie van ons netwerk. Ik heb uit coulance een MB aanvuller van 500 MB op jouw nummer geactiveerd en de kosten die hieraan verbonden zijn middels een creditnota vergoed.

Ik hoop dat ik je zo naar voldoening heb geholpen. Mocht je hier echter nog vragen over hebben aarzel dan niet om nog een berichtje achter te laten.
@Tom, dankjewel voor je reactie. Zeer tevreden met de oplossing. Zeer klantvriendelijk opgelost
Ik vind het vreemd dat T-Mobile de app heeft gelanceerd om inzicht te krijgen in de download en upload snelheden op diverse locaties, en dat het dan te koste gaat van het data tegoed van de klant. Of te wel de klanten helpen T-Mobile en het kost ze data tegoed. Ik heb sinds de aankondiging van de versnelling van het 4 G netwerk al bij 1 Gb Data ( mis) bruikt om TMobile te helpen. Een vreemde zaak!
Bij toeval ben ik hier achter gekomen. Waarom moet ik betalen om T Mobile te helpen?
Reputatie 6
Hallo Kees,

De app kan je inzicht geven in de snelheden van het netwerk en wanneer je problemen ervaart kun je dit met ons delen. Om een meting te doen is data nodig en dit gaat inderdaad uit jouw databundel. Omdat je ons hiermee helpt heb ik eenmalig 500Mb data aan jouw tegoed toegevoegd 🙂 Dit kun je gebruiken tot 22 november, zodra deze 500 Mb is verbruikt ga je pas weer jouw 'normale' datategoed gebruiken.
Bedankt Chris, mooie geste.
Maar het lijkt mij toch geen slecht idee om mensen bij het opstarten van de app er op te wijzen dat het veel data gebruikt.

Reageer