Beantwoord

Wacht woord instellen

• 18 maart 2016
  • 2 reacties
  • 254 Bekeken

Ik heb een nieuw telefoon ,heb ook een account maar kom niet meer in mijn tmobile voor mijn facturen /
heb ook nog een oude account van een prepaid telefoon ,maar die is stuk dus is niet meer nodig hoe zeg ik dit op ,en hoe kom ik met een nieuw wacht woord weer in mijn facturen ,niks helpt met codes die ik op mijn telefoon krijg het lukt gewoon niet .
terwijl ik voorheen er gewoon in kon komen.
icon

Beste antwoord door Sam- 20 maart 2016, 10:57

Hi 42adgueg44,

Nogmaals van harte welkom op het forum!

Goed dat je dit bij ons aangeeft. We helpen je graag verder. 🙂 Zou je mij in een privébericht het 06-nummer willen sturen van het account waarbij je de facturen wilt inzien? Stuur daarnaast ook het 06-nummer van het account dat je niet meer wilt gebruiken. Dan ga ik hiermee aan de slag.

Ik wacht je reactie af!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Heb je ook al gedrukt op 'Wachtwoord vergeten'? Daar kun je je wachtwoord resetten.

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hi 42adgueg44,

Nogmaals van harte welkom op het forum!

Goed dat je dit bij ons aangeeft. We helpen je graag verder. 🙂 Zou je mij in een privébericht het 06-nummer willen sturen van het account waarbij je de facturen wilt inzien? Stuur daarnaast ook het 06-nummer van het account dat je niet meer wilt gebruiken. Dan ga ik hiermee aan de slag.

Ik wacht je reactie af!

Reageer