Beantwoord

Wachtwoord My T-Mobile werkt niet

• 8 februari 2017
  • 2 reacties
  • 333 Bekeken

Ik ben mijn wachtwoord van My T-mobile vergeten en het scherm om dit aan te vragen werkt niet. Als ik alles invul, gaat het scherm weg en komt het scherm weer terug. Maar er komt geen sms of mail.

PS is de account van MY T-mobile gelijk aan die van het account van dit forum?
icon

Beste antwoord door Serviceweb 8 februari 2017, 11:35

Hoi Hansies,
Welkom op de forum van T-Mobile.

De inlog voor je My T-Mobile is hetzelfde als die van de forum. Dus als je hier kan inloggen dan moet je ook kunnen inloggen op de forum. Al hoewel ik zie dat ze de laatste dagen bezig zijn met het inlogscherm van de forum en het volgens mij nu ook mogelijk is om anders in te loggen.

Maar als je hier op de forum inlogt dan kan je dat doen via je My T-Mobile inlog, doe ik dus nu ook gewoon.

Ik heb het onderstaande scherm gekregen en bij invullen ging die bij mij wel gewoon door. Kan het zijn dat je misschien beveiligingen hebt op je browser? Die willen pop-ups ook wel eens tegen houden. Mij is het wel gelukt, misschien nog eens proberen en dan alleen met je sms?

Mocht het niet lukken dan even laten weten, misschien dat er iets anders aan de hand is.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Hansies,
Welkom op de forum van T-Mobile.

De inlog voor je My T-Mobile is hetzelfde als die van de forum. Dus als je hier kan inloggen dan moet je ook kunnen inloggen op de forum. Al hoewel ik zie dat ze de laatste dagen bezig zijn met het inlogscherm van de forum en het volgens mij nu ook mogelijk is om anders in te loggen.

Maar als je hier op de forum inlogt dan kan je dat doen via je My T-Mobile inlog, doe ik dus nu ook gewoon.

Ik heb het onderstaande scherm gekregen en bij invullen ging die bij mij wel gewoon door. Kan het zijn dat je misschien beveiligingen hebt op je browser? Die willen pop-ups ook wel eens tegen houden. Mij is het wel gelukt, misschien nog eens proberen en dan alleen met je sms?

Mocht het niet lukken dan even laten weten, misschien dat er iets anders aan de hand is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hansies,

Ik zie dat je sindskort klant bent bij ons. Welkom bij de T-Mobile familie! :)

Je geeft aan dat je niet kan inloggen op My T-Mobile. Ik zie dat Serviceweb jou al wat tips heeft gegeven. Van welke browser maak jij gebruik? Google Chrome werkt vaak wel goed bij mij. Zou je eens de cookies kunnen verwijderen? Lukt het dan wel om je wachtwoord op te vragen?

Jouw My T-Mobile account is inderdaad gekoppeld aan jouw Forum account. 🙂 Mocht dit niet werken, trek dan even aan de bel.

Reageer