Beantwoord

Wachtwoord niet kunnen wijzigen

• 28 april 2021
  • 6 reacties
  • 82 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 12 reacties

Hallo iedereen,

Ik kreeg een mail van T-mobile vanwege een update.

Ik log gewoon in en je krijgt gelijk een scherm waar je kan starten met een nieuwe login.

Ik kies mijn emailadres en ontvang de 4 cijferige bevestigingscode.

So far so good en dan gaat het fout: ik krijg de mogelijkheid om het wachtwoord in te stellen.

Het wachtwoord wat ik gebruik is voldoet ruimschoots maar blijft matig,al vul ik 20 extra letters of cijfers in.

Wat bleek … er moet een leesteken gebruikt worden en dat staat niet bij de wachtwoordvoorwaarden.

Ok prima…. afronden dan maar … fout… ik moet telkens ene ander wachtwoord erin zetten en kan met de “oude” login er gewoon weer in….zal ik het zomaar laten ? Of heeft iemand ene goed idee ?

OS w10prof met Chrome als browser….

icon

Beste antwoord door ballo 4 mei 2021, 16:49

Hi Hajar,

Het is gelukt .Ik moet gewoon een ander wachtwoord gebruiken maar volgens mij staat het er niet bij dat het voorgaande wachtwoord niet mag worden gebruikt met een extra teken ?

Bij het invoeren van het nieuwe wachtwoord werd het  “groen” (sterkte wachtwoord) en dan ga je denken dat je het goed doet.

Nu heb ik een ander wachtwoord gepakt en dat is nu gelukt.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ballo 

Als ik het goed begrijp gaat het om je My T-Mobile inlog. Zou je ook andere browsers kunnen proberen en controleren of het daar wel lukt om je wachtwoord te wijzigen? Mocht dat niet zo zijn, dan zet ik het door naar de app ontwikkelaars. 

HI Hajar,

Ik blijf het euvel houden, met Edge. en Firefox blijf ik dezelfde problemen houden.

Het wachtwoord probeer ik op de thuiscomputer te veranderen dus niet op mijn foon.

Ik heb hetzelfde met mijn telefoon ( Apple 12 max pro , Safari) als ik daar mijn ww wil veranderen .

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ballo 

Voldoet jouw wachtwoord wel aan de voorwaarden? Wordt die geaccepteerd wanneer je die invoert? Gaat het alleen om je My T-Mobile account? 

Hi Hajar,

Het is gelukt .Ik moet gewoon een ander wachtwoord gebruiken maar volgens mij staat het er niet bij dat het voorgaande wachtwoord niet mag worden gebruikt met een extra teken ?

Bij het invoeren van het nieuwe wachtwoord werd het  “groen” (sterkte wachtwoord) en dan ga je denken dat je het goed doet.

Nu heb ik een ander wachtwoord gepakt en dat is nu gelukt.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ballo 

Wat fijn dat het is gelukt! Bedankt voor de terugkoppeling!

Reageer