Beantwoord

Wijzigen belbundel via My T-Mobile app

• 8 september 2016
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

Ik prpbeer al 3 dagen mn belnundel te verhogen maar krijg steeds de meldong dat dat mislukt is en dat ik het later nogmas moet proberen. Dat heb ik nu wel een keer of 50 geprobeerd maar krijg steeds dezelfde melding
icon

Beste antwoord door Sam- 10 september 2016, 17:51

Hallo Klaas,

Van harte welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt. ;)

Wat vreemd dat de bundel niet aangepast kan worden.. Dit zou wel gewoon mogelijk moeten zijn.

Na ingelogd te hebben op je My T-Mobile account zie ik dat de mogelijkheid tot wijzigen wel aanwezig is, ik vermoed dus dat het bij jou pas fout gaat als je de verandering daadwerkelijk wilt doorvoeren. Zou je kunnen aangeven naar hoeveel minuten jij je bel bundel wilt verhogen? Dan controleren we voor je welke melding je te zien krijgt en zorgen we er natuurlijk ook voor dat de bundel daadwerkelijk voor je wordt aangepast.

We wachten je reactie af Klaas!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Klaas,

Van harte welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt. ;)

Wat vreemd dat de bundel niet aangepast kan worden.. Dit zou wel gewoon mogelijk moeten zijn.

Na ingelogd te hebben op je My T-Mobile account zie ik dat de mogelijkheid tot wijzigen wel aanwezig is, ik vermoed dus dat het bij jou pas fout gaat als je de verandering daadwerkelijk wilt doorvoeren. Zou je kunnen aangeven naar hoeveel minuten jij je bel bundel wilt verhogen? Dan controleren we voor je welke melding je te zien krijgt en zorgen we er natuurlijk ook voor dat de bundel daadwerkelijk voor je wordt aangepast.

We wachten je reactie af Klaas!
Ik dacht mn belbundel te kunnen aanpassen voa de app die ik standaard op mn gsm heb. Immers daar ook een kopje aanpassen bundels. Kan daar kiezen voor aanpassen belbundel en dan komt steeds de melding aanpassen mislukt probeer het later nog eens. Dat heb ik dus aantal dagen geprobeerd en niet gelukt. Nu blijkt uit antwoord op forum dat je via internet moet inloggen en dan werkt het wel. Jammer dat dat een paar dagen heeft moeten duren maar antwoord was wel oke.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Klaas,

Allereerst heb ik even jouw bericht verplaatst naar het topic dat je hierover al was gestart. Het is namelijk niet de bedoeling dat je telkens een nieuw topic aanmaakt. Op die manier houden we het forum overzichtelijk :)

Terug naar jouw vraag! Je zou gewoon via de My T-Mobile app jouw bundels moeten kunnen aanpassen. Dus je zou daarvoor niet speciaal voor moeten inloggen via internet. Wel was het de afgelopen dagen druk in verband met de iPhone 7, waardoor onze app niet altijd optimaal werkte. Mogelijk kwam het daardoor. Ik zie dat het inmiddels is gelukt om de belbundel aan te passen. Wel ga ik nog een melding doorzetten naar de IT-afdeling zodat zij kunnen onderzoeken wat er mis ging en kunnen voorkomen dat het in de toekomst nog een keer misgaat.

Als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten! En natuurlijk ook als ik je in de toekomst nog ergens bij kan helpen!

Reageer