Beantwoord

Wijzigen rekeningnummer

• 2 juni 2017
  • 3 reacties
  • 297 Bekeken

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen? Als ik dit via my t-mobile wil doen krijg ik een melding dat ik er niet voor in aanmerking kom. Als ik naar de klantenservice bel word ik doorverwezen naar de website..
icon

Beste antwoord door David 2 juni 2017, 15:35

Hoi Johan,

Heel opmerkelijk dat het niet lukt inderdaad. Er zijn wel wat storingen met My T-Mobile en Beheer, maar het is niet helemaal duidelijk of dit ook effect heeft op het kunnen wijzigen van jouw rekeningnummer. Zou je mij anders een privébericht kunnen sturen met het oude en nieuwe rekeningnummer? Dan kan ik dat voor je aanpassen in ons systeem. Je kunt een privébericht sturen via mijn profiel.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet, zodat ik je er verder bij kan helpen! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Johan,

Heel opmerkelijk dat het niet lukt inderdaad. Er zijn wel wat storingen met My T-Mobile en Beheer, maar het is niet helemaal duidelijk of dit ook effect heeft op het kunnen wijzigen van jouw rekeningnummer. Zou je mij anders een privébericht kunnen sturen met het oude en nieuwe rekeningnummer? Dan kan ik dat voor je aanpassen in ons systeem. Je kunt een privébericht sturen via mijn profiel.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet, zodat ik je er verder bij kan helpen! 🙂

ik wil graag mijn rekening nummer wijzigen van mijn zakelijk abbonnement maar  dit lukt niet via mytmobile

Reputatie 7
Badge +20

HI,

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je ook beheerder bent van het zakelijk account. Je zou dan wel wijziging moeten kunnen doorvoeren. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het oude en nieuwe rekeningnummer? Dan wijzig ik het voor je in ons systeem. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reageer